כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב.ביום חמישי 19.9 ביצעתי עסקה באתר גרופון בסכום של 399 שח לבית מלון בארץ. לאחר הקשת מס כרטיס האשראי שמתי לב שחויבתי פעמיים (בעקבוצ הודעת סמס שחברצ האשראי שלחה לנייד). מיד אחריי שלחתי הודעת אמייל לחברת גרופון ובו ענו לי שהנושא הועבר לטיפול ויחזרו אליי תוך 3 ימי עסקים.בהודעת האימייל ביקשתי ביטול של קופון אחד שהדבר לא תקין.מסרו לי אך ורק דרך מייל שהעניין בטיפול.היום יום שלישי אני רודפת אחריי שירות לקוחות גרופון באין ספור טלפונים לבדוק את מצב הבקשה.ולאף נציג אין צשובות לתת לי.מה עושים במקה כזה.האם ביטול עסקה דרל חברת האשראי או תביעה קטנה.????
בתאריך 8.3.2022 הזמנתי חופשה במונטנגרו. בפרסום היה כתוב ארבע ימים מלון חמש כוכבים וצילום של קזחנו במלון על כן הזמנתי את החופשה . יש לציין שאני אוהבת בתי קזינו . לצערי הרב ביום לפני הטיסה אני מוציאה את הכרטים ורואה שבמלון כתוב ארבע כוכבים אבל לא היה ניתן לתפוס את ישראייר ולא את גרופון. כשהגענו למונטנגרו שאלתי את מדריך הטיולים למה כתוב ארבע כוכבים במקום חמש, והתשובה הייתה הורידו להם כוכב בגין השירות, ולמה אין קזינו - אמר שסגרו להם את הקזינו, הזמנתי חופשה במחיר מופקע, וקיבלתי עוגמת נפש וצער גדול, יש לציין שיש לי ארבע כלבים ושלושה חתולים ורק הביבי סיטר שלהם עלה לי יותר מאלף שח