כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב, בעלי הגיע ביום 22.9.16 לבדיקה שגרתיתי אצל רופא השיניים מטעם קופת חולים מכבי. נקבע לו תור לשעה 11:00 וכאשר היה אמור להיכנס לתור אמרו לו שיש עיכוב בתורים גם בשל העובדה כי הגיעה אישה עם צורך בטיפול דחוף. בעלי המתין בתור, ללא שאף אחד ניגש אליו ועדכן אותו לגבי העיכוב ו/או כמה זמן זה יקח. לאחר שהתעצבן וקם בעודו ממתין כשעה וחצי להיכנס לרופא הובהר לו שעוד חמש דקות הוא ייכנס ושיש עיכוב, ברור שלאחר חמש דקות הוא לא נכנס וגם לאחר רבע שעה הוא לא נכנס. יובהר שמדובר בקופת חולים גדולה בתל אביב שבה עובדים מס רב של רופאים ולא רופא אחד או כמה בודדים והיה ניתן להעביר אותו לבדיקה שגרתית אצל רופא אחר. בסופו של דבר, ולאחר שעתיים מהשעה בה היה אמור להיכנס לבדיקה הוא קם ועזב את המרפאה ללא שנכנס לרופא לבדיקה. האם יש לבעלי עילה לתבוע את קופת החולים? , תודה רבה1
לא ידוע לי על חוק שמחייב רופא/מטפל לקבל מטופל בתוך זמן מסויים משעת התור. פשוט פנו למחלקת פניות הציבור של הקופה.