כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב, לפני כ-4 חודשים עברתי ל012 סמייל בתור ספקית אינטרנט בחבילה של 89 ש"ח כולל הוט(בנדל) בהתחייבות לשנה, לפני שבוע סמתי לב שגובים ממני תשלום כפול - גם הוט וגם 012, כל אחד 80 ש"ח. התקשרתי לשניהם ומתברר שהוט לא ישרו ל012 לעשות לי חבילה משולבת והודיעו על כך ל012 שבתורם היו צריכים להודיעה על כך לי, אבל לא עשו את זה ופשוט גבו את מלאו הסכום גם הם. אחרי בירורים רבים, עשו לי זיכוי והתקשרה נציגה של 012 ואמרה שהם עושים לי מבצע של 39 ש"ח רק על אינטרנט. היום רציתי להתנתק מהם, אבל נציגה שלהם אמרה שההתחייבות שלי לחבילה משולבת עדיין בתוקף ואני יצטרך לשלם דמי יציאה. איך זה הגיוני שהם לא מספקים לי את החבילה שהבטיחו, אבל אני נשאר בהתחייבות?, מה אפשר לעשות בנידון?, להסרת ספק, הנציגה ששינתה לי תשלום ל39 ש"ח לא דיברה על התחייבות וגם ההתחייבות המקורים הייתה דרך הטלפון, בלי שום מסמכים חתומים. תודה. יום טוב.
פנה במכתב מתועד (פקס/דוא"ל) אל 012, אצלם הזמנת את השירות, ותאר את השתלשלות העניינים. דרוש את שמגיע לך וציין במכתב שאם לא ייענו לך תיאלץ לפנות לערכאה משפטית.