כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
אוקיי אז ככה, אני לקוח וותיק של הוט שסובל מבעיות טכניות רבות במהלך כל חודש אם זה תקלות אינטרנט או טלוויזיה. מפצים אותי כל חודש בחודשו בגלל התעקשות שלי להשקיע מזמני ומרצי ולהתלונן על השירות ובשבועיים האחרונים החלטתי לסיים איתם את הקשר. ב26.11 שלחתי להם הצהרת התנתקות, אף אחד לא טרח להתקשר חזרה ולוודא ניתוק וכמובן שלא ניתקו אותי. ב2.12 שוב שלחתי בקשת ניתוק ויתרה מכך לאחר שחלפו 3 ימי החסד התקשרתי אליהם ב6.12 ביוזמתי לוודא ניתוק הם טענו שלא קיבלו שום בקשת ניתוק (כמו תמיד ניצלו פירצה בתקנון שעל הלקוח לוודא שהבקשה התקבלה) באותו שיחה הצהרתי בפני הנציגת שירות שברצוני להתנתק מכל שירותי הוט התחילה לנסות לשכנע אותי ושראתה שזה לא מצליח לה רצתה להעביר אותי לקשרי לקוחות סירבתי כי אין לי זמן לעוד נציגת שכנוע וביקשתי ניתוק מיידי. היום ב12.12 יצרתי איתם קשר שוב עם השירות של הוט והם טוענים שהטיפול נמצא אצל קשרי לקוחות והם לא יכולים לספק לי תשובות למה עוד לא ניתקו לאחר 6 ימים, יתרה מכך אפילו לא הרימו טלפון ללקוח. בשבועיים האלה חיכיתי פעמיים בהמתנה מייגעת ללא אפשרות השארת מספר לחזרה וללא מידע על מיקומי בתור לאורך כל ההמתנה. המתנה אחת ארכה 11 דק, המתנה שנייה ארכה כשעה שלמה!, השאלה שלי כזו, יש לי את השיחות מוקלטות ואת ההמתנה מוקלטת. האם יש עילה לתביעה ללא הוכחת נזק בשני המקרים החופפים (ניתוק שלא בוצע + המתנות ), מה הסכום הלגיטימי לפיצוי?
כן, בהחלט אי ביצוע בקשת הלקוח לניתוק מהווה עילה לתביעה.
ראה דוגמא לפסק דין בתביעה קטנה דומה:
סלקום לא ביטלה את חבילת השירותים לסלולרי - הלקוח יפוצה ב- 10,000 ש”ח
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט