כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
07/10/2011 , שלום רב. ברצוני לברר אם יש סיבה לתביעת מוסך מורשה במקרה הבא: , ברשותי אוטו מסוג פולקסוואגן, שבעת גילוי תקלה מסוימת (הדלקת מנורת בקרת מנוע), נכנסתי למוסך מורשה לצורך גילוי הסיבה לתקלה ותיקונה. בפעם הראשונה שנכנסתי למוסך נמצאה הבעיה (לפי הנאמר מאחד היועצי השירות), ועלות התיקון עם העבודה הסתכם ב1200 ש"ח כולל מע"מ. אך הבעיה חזרה, ובפעם השניה שהאוטו נכנס למוסך, נאמר לי שנמצאה תקלה נוספת, ועלות התיקון הסתכם ב2400 ש"ח כולל מע"מ. לאחר נסיעה קצרה הבעיה חזרה, והוחלפו עוד חלקים, שעלותם הסתכמה בכ-1000 ש"ח, רק שאחרי קצת צעקות במוסך אחד המנהלים הסכים להחלפה בחינם (שככל הידוע לי אין בית דין רשאי לחייב לקוח בדיעבד על המחירים שהוסכמו בין הלקוח לבין המוסך, גם אם ניתנה הנחה.....נכון?), אך גם פה הבעיה לא נפתרה, התקלה שוב פעם חזרה, והפעם הוחלף חלק בסכום של 500 ש"ח כולל מע"מ. העיניין הוא שאני עדיין עם אותה תקלה שיש לי באוטו. אני מבזבז ימי עבודה, מבזבז זמן במוסך, כי ממה שאני התרשמתי , לא כולם שם מקצועיים, ואני עצמי הייתי עד לליקוים מסוימים בהרכבת חלקים באוטו. וכמובן עוגמת נפש, כמה אני כבר יכול לחזור אליהם עם אותה תקלה. מה עליי לעשות, ואיך? , בתודה, סשה
נסה להגיע איתם להסדר ואם אינכם מגיעים להסכמה באפשרותך להגיש את התביעה הקטנה בעצמך באופן מקוון כאן באתר. זה הליך פשוט, קל וזול .