כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תלונה נגד חברת התיי...
 

תלונה נגד חברת התיירות אשת טורס

1 הודעות
1 משתמשים
0 Reactions
504 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

להלן מכתב התלונה שנשלח למשרדיי החברה, למנכ"ל ושירות הלקוחות, נשמח לעזרתכם בנושא: הנדון: ביטול עסקה מס 272557 וביטול דמי ביטול מלאים על סך 1996$, בתאריך 18/10/11 בשעה 09:40 התקשרנו למוקד שירות הלקוחות של אשת טורס בסניף הראשי של תל אביב, ושוחחנו עם נציגה בשם ליגל ונתנו את פרטי כרטיס האשראי על מנת לבצע הזמנה לחבילת נופש לכריתים. פרטי החבילה אשר שאושרו הם יציאה בתאריך 19/10/11 בשעה 15:10 וחזרה לתל אביב בתאריך 23/10/11 בשעה 01:40. (מצ"ב פרטי ההזמנה כפי שרשומים אצלכם באתר). הוזמנו 2 חדרים - סה"כ מחיר 1996$. ליגל שלחה את אישור קבלת ההזמנה בשעה 09:44 המציין כי ההזמנה התקבלה אך עדיין אין אישור על הטיסות והמלון מול הספקים וברגע שתהיה קבלת אישור אנו נעודכן מיידית במייל.‏ בשעה 11:00 לערך ליגל התקשרה על מנת להודיע שיש אישור מהספקים.‏ בשעה 13:27 התקשרה יוליה מחברת "נתור" הסבירה כי יש שביתה ביוון והודיעה לנו כי הטיסה הוקדמה ביום, כלומר במקום הטיסה המקורית (19/10/11 בשעה 15:10) הטיסה יוצאת ב18/10/11 בשעה 18:00. כלומר בהתחשב שצריך להיות 3 שעות לפני הטיסה בשדה התעופה, נוצר מצב שנותנים לנו טווח של שעה וחצי לעזוב את הכול, לארוז ולמצוא דרך להגיע לשדה. יש לציין כי כולנו היינו בעבודה באותו הרגע ולא היה באפשרותנו לעזוב את העבודה בלי התראה מוקדמת.‏ התראה של שעה וחצי - אין זהו זמן סביר והגיוני! יש לציין כי שאלנו את יוליה ממתי יודעים מהשביתה הזו ותשובתה :" כבר משעות הבוקר".‏ הוסבר ליוליה כי האדם הסביר לא יכול להגיע לשדה התעופה בהתראה כזאת ושאם זה המצב אנו מעוניינים לבטל את העסקה למרות כל הצער שבעניין (יש לציין כי טיול זה תוכנן כירח דבש לאחר חתונת אחד הזוגות). יוליה ציינה כי ביטול העסקה מתבצע מול חברת "אשת טורס".‏ התקשרנו לחברת אשת טורס וענה לנו אשר הוסבר לו המקרה הבעייתי וביקשנו ממנו לבטל לנו את העסקה ותגובתו הייתה: "איך ליגל לא ידעה מהשביתה? אני אעביר לך אותה". בשיחה עם ליגל ביקשנו לבטל את העסקה והופתענו לשמוע כי עקב ביטול העסקה נחויב בדמי ביטול מלאים על סך 1996 דולר! , הסברנו שוב ושוב כי אנחנו לא יכולים בשום אופן לעזוב את הכול ולטוס בלי התראה מוקדמת למעסיקים שלנו, ללא ביטוח, ללא הוצאת כסף מקומי מהבנק וכדומה. נתקלנו בחוסר שיתוף פעולה והבנה מצד אשת טורס גם לאחר שהועברנו לדרגים גבוהים יותר וששוחחנו עם שרי מנהלת המשמרת ורן מנהל המשמרת. נתקלנו בתשובות לא הגיוניות שהשביתה היא "כוח עליון" ושהם לא יכולים לעזור לנו. לאחר בדיקות מצידנו בתקשורת השביתה ידועה כבר מיום קודם. כך שנוצר מצב שחברת "אשת טורס" מכרה לנו חבילת נופש שאינה עונה לצרכינו ביודעין שאנו לא יכולים לטוס עקב השביתה. אנו מניחים כי הנציגה ליגל עשתה טעות אנוש בכך שלא בדקה אם יש שביתה או לא, אך אנו חושבים שחברת אשת טורס שמציגה את עצמה חברה "מכובדת" חייבת לספוג את הדמי ביטול הללו עקב טעות מצידה. יש לציין כי כן הוצע לנו "פתרון" מצד חברת אשת טורס לטוס ביום שישי 21/10/11 ולחזור ביום שני 24/10/11. אך מבחינתנו פתרון זה לא פתרון הולם, משום שזה צורך מאיתנו להפסיד 2 ימי עבודה (שלא היה ברור לנו שבכלל נקבל אישור מהעבודה להפסיד ימים אלו (. ועוד יותר נדהמנו לשמוע כי על השינוי הזה כל אחד צריך להוסיף 25 דולר, סה"כ 100$ להזמנה. יש לציין כי באתר חבילה זו בתאריכים החדשים עלתה 430$ לאדם כלומר היא עלה פחות ב- 70 דולר מהמחיר המקורי ששילמנו. ההיגיון הסביר אומר שהיינו צריכים לקבל החזר על ההפרש ולא להוסיף עוד כסף.‏ לאחר בדיקות מסתבר שחברות תיירות אחרות כבר ידעו על השביתה שעומדת להתקיים ב19/10/11 מתאריך 17/10/11 והחלו לטפל בכל ההזמנות. מתוך כתבה ב"דה מרקר" שפורסמה בתאריך 18/10/11 שפורסמה ב18:56: , "דנה לביא, סמנכ"לית השיווק של חברת הדקה ה-90, סיפרה כי "אתמול בשעות הערב (17/10/11) המאוחרות החלו להגיע אינדקציות שהשביתה ביוון אכן תצא לפועל. טיפלנו במעל למאה הזמנות של אנשים שהיו צריכים לצאת ב-19.10 לכרתים ורודוס. שוחחנו עם כל אחד והסברנו שצפויה שביתה וכדאי להם לצאת יום קודם..." , אנו נוטים להניח כי המידע על השביתה היה ידוע לכל חברות התיירות ולא נמנע מחברת "אשת טורס" בלבד. ועל חברת אשת טורס יש לקחת אחריות על טעויות נציגת ליגל אשר לא ציינה בפנינו אף פעם אחת, יש ישנו סיכוי שתתקיים שביתה ביוון ושיהיו שינויים בטיסות.‏ לאחר אין סוף שיחות התייאשנו מכל המצב ואמרנו שמקסימום נבקש חופש / מחלה כדי שלא נפסיד לפחות את ה1996$ והסכמנו לטוס בתאריך 21/10/11. שוחחנו אתמול בערך בשעה 18:30 עם רן מנהל המשמרת שאמר שהוא יבדוק אם יש טיסות ויחזור אלינו. לאחר חצי שעה שראינו שאף אחד לא טורח לחזור והתקשרנו שוב למוקד. כרגיל חיכינו חצי שעה על הקו עד שנציג ענה לנו, והופתענו לשמוע שכל מי שהיה איתנו בתקשורת הלך הביתה (ליגל, שרי ורן). לא הצלחנו להירדם כל הלילה מרוב לחץ וחוסר ידיעה. ולמחרת (19/10/11) על הבוקר יצרנו קשר עם רן שאמר שליגל הייתה אמורה לחזור אלינו אך משום מה לא חזרה. והודיע לנו שבגלל שהתמהמנו אין כבר טיסות ושאנו נחויב בדמי ביטול מלאים מבלי לקבל שום תמורה.‏ לאור האמור לעיל, אנו דורשים בזאת החזר דמי הביטול בסך 1,996 $. במידה ולא נענה בחיוב לדרישתנו זו, תוך שבוע ימים מכתיבת מכתבנו זה, נאלץ לצערנו הרב לפנות לערכאות, דבר שיגרום לכם אי נעימויות רבות והוצאות מיותרות.


   
ציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט