מארגנת טיולים תפצה את התובעת ב- 500 ש"ח כיוון שלא הודיעה לה על ביטול הטיול

בתאריך: 3/09/2009 מאת: מערכת אתר תביעות קטנות

בתביעה קטנה שנדונה בבית המשפט לתביעות קטנות בת"א, טענה התובעת כי נרשמה לטיול לאילת הכולל הסעה, אולם הוא בוטל, והחברה המארגת את הטיול לא הודיעה לה על כך. לטענת התובעת היא המתינה לשווא להסעה לבית המלון באילת, ודרשה פיצוי בגין עגמת נפש.

התובעת, שרה צורני, הזמינה אצל הנתבעת, חב` ענבר נופש ותיירות בע"מ, טיול לאילת הכולל הסעה. אלא, שהטיול אליו נרשמה התובעת בוטל והנתבעת לא הודיעה לה על ביטול הטיול. התובעת, שהמתינה להסעה לשווא, דרשה פיצוי בגין עגמת נפש.

להגנתה טענה הנתבעת כי התובעת קיבלה את כספה חזרה, וכי על התובעת היה לוודא את שעת האיסוף של ההסעה, ובשל תקלה מצערת, לא הודיעה הנתבעת לתובעת על ביטול ההסעה.

לאחר ששמעה את טענות הצדדים, קבעה כב' השופטת איילה גזית כי התובעת זכאית לפיצוי בשל עוגמת הנפש שנגרמה לה כאשר נאלצה להמתין לשווא להסעה לבית המלון באילת, הואיל והנתבעת לא הודיעה לה על ביטול ההסעה מבעוד מועד.

התביעה הוגשה בסכום מוגזם, וכב' השופטת קבעה כי הנתבעת תשלם לתובעת סך של 500 ₪ בצירוף 100 ₪ הוצאות משפט וכן הפרשי הצמדה וריבית כחוק מיום הפסיקה ועד התשלום בפועל.

[צורני שרה – נגד – חב` ענבר נופש ותיירות בע"מ, בית המשפט לתביעות קטנות תל-אביב, תביעה קטנה 11698/04 בפני כב' השופטת איילה גזית. פסק הדין ניתן ב: י"ב ב אדר ב, תשס"ה (23 במרץ 2005)]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהב/י גם

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט