כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

חובת הודעת תזכורת ל...
 

חובת הודעת תזכורת לפני פגיעה והשפלה ברבים

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
48 צפיות
הצטרף: 3 חודשים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

מבקשת לשאול המומחים

הנציגה שנבחרה וגרה בבניין בקומה 3 בבניין

היום פרסמה בלוח המודעות בכניסה לבניין את דו"ח המשלמים וחייבים

בפרוט אין חייבים רק אני מודגש במרקר צהוב זוהר

חייבת 3 ח' בלבד (בשל קושי מאז שבעלי בשמ"פ).

1. האם היה על הנציגה לשלוח לי תזכורת הודעה בווצאפ לתשלום חוב - טרם הפרסום ברבים ? או לשלוח מכתב תזכורת או להתקשר או כמה פשוט -להקיש בדלת עם חברי הנציגות נוספים כעדים 

הרי ברור שכוונתה היתה כוחנית, לפגוע ולהשפיל ברבים 

לראיה-

אני היחידה שחייבת 3 חודשים. בבניין 38 דיירים 37 ללא חוב משמע שאין דחיפות מיוחדת והיה מקום טרם הפרסום ברבים להתחשב קצת ולמצוא הדרך להתנהל ולהתנהג אחרת כדי לבצע תזכורת.

2. האם התקנות בחוק מחייבות להוציא תזכורת מכתב/ הודעה / התראה לפני פגיעה והשפלה ברבים ופרסום פוגעני ?

* בתקנות ובפסקי הדין לבטח הצטברו במהלך השנים הנחיות שיש חובה להוציא תזכורת אחרי X ימים X שבועות  או X חודשים כדי להמנע מהתנהגות פוגענית -אז- מה החוק אומר ?

תודה רבה 


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 624
 

אין מניעה מועד בית לפרסם את שמות החייבים בלוח המודעות, גם אם לא השתמש בכלי זה באופן של פרסום תקופתי (לדוגמא, כל רבעון). ועד הבית רשאי לפרסם בכל עת דו"ח כספי לעיני כלל הדיירים בבניין.

חובתו של כל דייר ליזום הסדרת התשלומים בהם הוא חייב במועדם. (אגב, רצוי שהתשלום לא יהיה במזומן אלא יבוצע באופן מתועד, כגון צ'ק, העברה בנקאית, תשלום באפליקציה וכדומה).

בוודאי שאין לצפות מועד הבית שיעבור באופן פרטני בין דיירים החייבים בתשלום. כמו כן הועד אינו חייב להתחשב בנסיבות האישיות של כל דייר ודייר.
עם זאת, כמובן שבנסיבות מיוחדות (כגון אלה שציינת) בהחלט ניתן לצפות מהועד לנהוג אחרת, וזאת בתנאי שהדייר פנה אל הועד מבעוד מועד, הציג בפניו את הנסיבות ופירט את בקשותיו להקלות בתשלומים (לדוגמא, דחיית מועד תשלום).

יש לציין כי במקרה של סרבני תשלום, עצם פרסום שם החייב וגובה החוב הינו שלב חשוב המהווה התראה ברורה של ועד הבית מול אותו דייר טרם נקיטת הליכים משפטיים.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט