כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

צנרת דלוחין משותפת
 

צנרת דלוחין משותפת

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
208 צפיות
הצטרף: שנה 1 לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

הוועד טוען שהדירה שלי היא היחידה שלא התנתקה מצנרת הדלוחין המשותפת (לפי מה שאני רואה זה לא באמת נכון).  אני בקומה עליונה ויש נזילה שפורצת בדירה שמתחת, באזור התחתון של הקיר שלה, כמעט צמוד לרצפה שלה. הדירה הזו עשתה שיפוץ לפני כשלוש שנים והתנתקה גם היא מצנרת הדלוחין המשותפת. בדירה שמתחת רואים באופן ברור שהמים יוצאים מהצנרת באזור שהיה הסתעפות כניסה לדירה. יש שם עדיין קטע קטן מהצנרת שבולט החוצה מהקיר לפנים הדירה. כשפותחים אצלי למעלה את הברז של המטבח, מי דלוחין זורמים בצנרת המשותפת ויוצאים החוצה בדירה שמתחתיי (באותה נקודת הסתעפות).

4 דירות נפגעו מההצפה הזו. בעלת הדירה שמתחת לא מוכנה לתקן כי זה כרוך בלהוציא את הארון החדש שהתקינה במטבח. הוועד (2 דירות שנפגעו מההצפה) לא רוצה לטפל - הם דורשים ממני להתנתק ולעשות צנרת חיצונית פרטית משלי מהדירה ועד החצר למטה על חשבוני.

יתרה מזאת, הם לא רק רוצים שאעשה צנרת חדשה פרטית אלא גם רוצים לתבוע אותי על כל הנזקים שלהם. הנזילה התחילה לפני שבוע וחצי, הם לא ידעו מהיכן הנזילה ורק לפני יומיים הוועד הביא אינסטלטור.

נראה לי שקבלן השיפוץ בדירה שמתחתי לא אטם היטב את ההסתעפות שביטל ועם השנים זה נסדק ונפתח אולי גם פגע בחלק. עובדה גם שהוא השאיר חלק מההסתעפות בולט מהקיר פנימה לדירה.  צנרת הדלוחין של הבניין מאוד ישנה מיום הקמת הבניין לפני כ- 90 שנה.

על מי חל התיקון ומי צריך לשאת בעלויות?  על הדירה שמהברז שלה יוצאים המים או על הדירה ממנה פורצים המים החוצה? הרי סביר להניח שהנזק בצנרת/החור שבה (גם אם היא צנרת ישנה), נמצא אצלה ואין לדעת אם הקבלן שלהם עשה שם נזק קטן שעם הזמן גדל או לא אטם נכון את ההסתעפות הזו ועכשיו היא התפרצה.


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 624
 

האחריות היא על מי שמקור הנזק נמצא באחריותו. אם הבנתי נכון את תיאורך, הנזק נמצא בצנרת הפרטית של השכנה ולכן כל האחריות לנזק ולתיקון הם עליה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט