כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

הסכם ממון והסכם הלו...
 

הסכם ממון והסכם הלוואה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Likes
307 צפיות
חבר
הצטרף: 9 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום,
אני עתידה להינשא ב10.9.15. בעלי לעתיד ואני החלטנו להתחתן השנה מכיוון שהוריו של בן הזוג שלי אמרו שמתנתם אלינו היא תשלום החתונה במלואה כך שכל הרווחים על החתונה יהיו שלנו. בעקבות אמרה זאת הרבה מאד מהפקת האירוע הייתה נתונה להחלטת ההורים שלו (כגון הזמנת חזן שעלותו עולה על 5000 ש"ח ועוד). בנוסף הוריו אמרו שעל מנת שנוכל לחסוך לדירה משל עצמנו הם הציעו לקנות בית פרטי גדול שיש שם יחידת דיור ואנו נגור שם כ-4 שנים עד שיהיה לנו מספיק הון עצמי לקניית דירה משלנו. מאחר והדירה הזו הרבה יותר יקרה מהדירה שהייתה להם בעבר הם היו צריכים להגדיל את המשכנתא. לכן, ביקשו מאיתנו הלוואה על של כך הרווחים מהחתונה + כל מה שיש לבן הזוג שלי בחשבון (חסכונות) סכום המגיע לכ-200,000 ש"ח על מנת שההחזר החודשי יהיה נמוך ככל האפשר. ההורים שלו אמרו שברגע שאנו נרצה לצאת לקניית דירה משלנו כסף זה יוחזר אלינו במלואו.
מאחר והדירה שההורים שלו קנו (והם כבר קנו את הדירה) על שם הבן זוג שלי הם ביקשו ממני הסכם ממון- בהסכם הממון רשום שכל מה ששייך לדירה וכל מה שיהיה קשור אלייה בדרך זו או אחרת שייך אך ורק לבעלי לעתיד. לכן, על מנת להבטיח את הכסף שלי ביקשתי הסכם הלוואה או איזה שהוא סעיף בהסכם הממון אשר אומר שהלוונו להם סכום כזה.
ההורים של בן הזוג שלי סרבו בכל תוקף לחתימת הסכם שכזה. שאלתי היא כזו: האם יש דרך להוכיח שהלוונו להם את הכסף הנ"ל גם אם הם לא חותמים על כך? מה ניתן לעשות בנושא?
הם מחתימים אותי הסכם ממון היום לכן אשמח לתשובה בהקדם.
תודה


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 16
 

אפשר להוכיח שהעברתם להם את הכסף אם מבצעים העברה פורמלית, כגון העברה בנקאית, צ'ק וכד', וכמובן יש לשמור את כל פרטי ההעברה (תאריך, אסמכתא, וכו').
לגבי השאלה מה ניתן לעשות בנושא, העניין מורכב מכדי להעלותו על הכתב, מומלץ ביותר לפנות לקבלת סיוע משפטי אישי בעניין.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט