כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

דואר ישראל לא עדכן ...
 

דואר ישראל לא עדכן על הגעת חבילה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
140 צפיות
הצטרף: 5 חודשים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום רב, 

בחודש נובמבר הגיעה אליי חבילה, אך דואר ישראל לא עדכן אותי בדבר הגעתה והיא חזרה לשולח. 

משיחה עם מוקד הדואר, נמחקו מהכתובת של החיבלה כל הפרטים מלבד המיקוד והשם שלי, ולכן לא יכלו להשאיר פתק. 

אני חושבת שזה לא סביר, כי הרי ממיקוד ניתן למצוא את הבניין המדויק בו אני גרה והשם רשום על תיבת הדואר בבניין. 

האם לדעתכם ניתן לתבוע את דואר ישראל על כך? 



   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 6 שנים לפני
הודעות: 794
 

לדעתי גם מחיקת הפרטים מהחבילה גם היא באחריות הדואר.

בכל אופן לפני הגשת תביעה רצוי לפנות אל מח' פניות הציבור של הדואר ולנסות להגיע להסכמה בנוגע לפיצוי הולם.



   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט