כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב,
בחודש נובמבר הגיעה אליי חבילה, אך דואר ישראל לא עדכן אותי בדבר הגעתה והיא חזרה לשולח.
משיחה עם מוקד הדואר, נמחקו מהכתובת של החיבלה כל הפרטים מלבד המיקוד והשם שלי, ולכן לא יכלו להשאיר פתק.
אני חושבת שזה לא סביר, כי הרי ממיקוד ניתן למצוא את הבניין המדויק בו אני גרה והשם רשום על תיבת הדואר בבניין.
האם לדעתכם ניתן לתבוע את דואר ישראל על כך?
לדעתי גם מחיקת הפרטים מהחבילה גם היא באחריות הדואר.
בכל אופן לפני הגשת תביעה רצוי לפנות אל מח' פניות הציבור של הדואר ולנסות להגיע להסכמה בנוגע לפיצוי הולם.
