כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
היי.
עשינו הזמנה ביולי 2023 למלון דרך אגודה.
הטיסה שלנו התבטלה ועשינו הזמנה חדשה לטיסה, ושכחנו לבטל את המלון.
לא קיבלנו שום הודעה מהרגע שהזמנו את המלון! גם כשלא הופענו למלון לא מאגודה ולא מהמלון.
לא "הביקור שלכם קרוב", לא "זמן הביטול שלכם קרוב", לא "ברוכים הבאים"
כלום כלום
את החיוב ראינו באשראי ולכן הבנו שזה המצב.
האם יש לנו מה לעשות?
חשוב לציין שגם אחרי ששלחנו להם הודעות לאחר החיוב הייתה התעלמות ארוכה, יותר מ48 שעות כפי שרשום. רק אחרי מספר הודעות המלון ואגודה החליטו לענות.
מהתיאור שלכם לא ברור אילו ניסיונות ביצעתם בסמוך לאחר ביצוע ההזמנה על מנת להבין האם ההזמנה שלכם נקלטה או לא.
האם פניתם בעניין לחברת האשראי (על מנת להבין האם בוצע חיוב, או בניסיון לבטל את העסקה, או להתלונן שאין מענה בחברה)?
אם ביצעתם די ניסיונות ולא קיבלתם מענה, כנראה שמגיע לכם החזר כספכם, אם לא באופן מלא אז לפחות באופן חלקי בהתאם לנסיבות (בין היתר מידת המאמץ שלכם לברר מה מצב ההזמנה).
בוצע חיוב כי לא הופענו במלון.
אבל לא עידכנו אותנו כשהמועד התקרב שיש לנו אפשרות ביטול, ברוכים הבאים, משהו... כלום! גם ביום שלא הופענו אף אחד לא כתב לנו כלום, רק אחרי שקלטנו שחייבו אותנו ניסינו ליצור קשר.
ברוב ההודעות שלנו לא ענו, רק אחרי לחץ התחילו לענות אבל לא מוכנים להחזיר כלום.
אני מדבר גם על המלון וגם על אגודה.
חברת האשראי אמרה שאין לה מה לעשות יותר מידיי