כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

אורנג

4 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
192 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

שלום, צריך עזרה עם יש לי עילה לתביעה את חברת אורנג.‏ ביוני 2010 אישתי שמה את המכשיר שלה בתיקון בצרכז שירות לונודון מיניסטור בת"א.‏ יומיים אח"כ היא נכנסה לשמירת הריון ולכן לא יכלה להגיע לקחת את המכשיר. לאחר כחודש וחצי פנינו למוקד שירות ע"מ לבקש שישלחו לנו את המכשיר הביתה או לנקודת שירות קרובה יותר, נאמר לנו שזה בלתי אפשרי אך הטלפון עדיין בלונדון מיניסטור מחכה לנו שנבוא ניקח אותו משם, לאחר יומיים הגענו ללונדון מיניסטור ונאמר לנו שהמכשיר נשלח למעבדה ושנדבר עם המוקד כדי שישלחו לנו אותו הביתה, דיברנו שוב עם המוקד ושוב נאמר לנו שהמכשיר נמצא בלונדון מיניסטור בטוח. אמרנו שהיינו שם ואמרו לנו שלא אז אמרו שיחזרו אלינו. לאחר כמה שעות חזרו אלינו ואמרו לנו שהמכשיר שלה נגרס ולא ניתן להחזירו. הבטיחו לנו פיצוי - ולא אמרו מה אמרו שנגיע למרכז שירות בלונדון מיניסטור ורק לשם!! כדי שהם יפצו אותנו. שהגענו לא היו מוכנים לפצות אלא רק לתת לנו הנחה בשידרוג המכשיר, בגלל שאנחנו היינו כבר בסוף תקופת התחייבות לא רצינו להתחייב לתקופה נוספת רצינו מכשיר תמורת מכשיר על אותה תוכנית מכיוון שהם לא הסכימו פנינו למוקד השירות ע"מ להתנתק, וביקשנו לנתק את כל הקווים שיש לנו באורנג (סה"כ 4 קוים).‏ במשך כמה ימים ניסו לשכנע אותנו מנהלים בדרגות שונות להישאר אך אף אחד לא נתן הצעת פיצוי אחרת אז לא הסכמתי וב9/8 ביקשתי להתנתק סופית והובטח לי שעד 10/8 הקווים ינותקו.‏ פרט לקו אחד, אף קו לא נותק כל פעם שפנינו אמרו שזה בטיפול וינותק עוד באתו היום. בדצמבר 2010 אנחנו פתאום מקבלים מכתב מעו"ד שאנחנו חייבים 1700 שקל + 300 דמי טיפול של עו"ד לאורנג, לאחר בדיקה מול אורנג מסתבר שאנחנו אף פעם לא ביקשנו להתנתק וזה חיוב של חשבוניות. אני אמרתי להם שאנחנו ביקשנו להתנתק כבר באוגוסט ולא נותקנו והם אומרים שיש פניות אבל הם צריכים להאזין לשיחות. מאז מבטיחים לנו כל פעם שיבדקו את זה ויחזרו אליי אבל עדיין לא חזרו ובינתיים העו"ד מוציא לנו עיקול לחשבון.‏ אני רוצה לתבוע מהם שיבטלו את החיוב ההזוי הזה שהם המציאו, + שווי המכשיר שהם זרקו + פיצוי על עוגמת הנפש וההמתנה, ועל כל הטירטור שעברתי בחודשים הללו, כי באמת הם הוציאו אותי מדעתי, כל שיחה איתם גם ארכה מעל לחצי שעה ואפילו שעה עם הזמן המתנה.‏ האם לדעתכם זה סיבה מוצדקת ?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

כן. זו סיבה מוצקדת למדי.


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

תודה - ועוד שאלה, על איזה גובה פיצוי מומלץ לבקש ? שלא יראה מוגזם ?, ואיך שכתבתי כאן את תיאור המקרה אני יכול לכתוב ככה בכתב תביעה ?


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

לגבי הפיצוי הראוי, אני ממליץ שתקרא פסקי דין כאן באתר ותיווכח בעצמך. לגבי ניסוח כתב התביעה, הטופס המקוון כאן באתר ינחה אותך שלב אחרי שלב. ציין את הפרטים החשובים בניסוח ברור וסדר הגיוני. ‏ בהצלחה!


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט