כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
האם אפשר לתבוע חברה שמוכרת סלולר והמכשיר והמכשיר מהיום שנקנה ועד עכשיו מתקלקל [4 חודשים] ומסרבים להחליף בחדש בטענה שעבר 14 יום מהעיסקה. לטענתם מוטורולה כבר לא מספקת שירות לסלולר ולכן הם עושים לי טובה שמטפלים בי ואין חובה לשים חלקים מקוריים או חדשים נשמע לי מוזר האם אפשר לתבוע או שזה תחום אפור?
כן, ניתן לתבוע בגין אי מתן/כיבוד אחריות בסיסית ע"פ חוק הגנת הצרכן.
באפשרותך להגיש תביעה קטנה באופן מקוון.