כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום , רכשתי בחודש 11/23 - 4 כסאות תלמיד מחברת עצמלא . אנחנו באיחור משמעותי באספקה ולמרות זאת וכן לאחר שהובטח לי כי יסופקו במהלך שבוע שעבר לא סופקו . היום יצרתי קשר ונאצר לי שיהיה עוד עיכוב של חודש בשל ספירת מלאי ( טיעון הזוי)
ברור לי שיש כשל תמורה -
היות ואני מעוניינת לקבל את הכיסאות ( שיגיעו באיחור) האם אני יכולה לתבוע בתביעות קטנות בגין סעיף של עוגמת נפש בנפרד ( רק נזק לא ממוני ) כמו כן מהם ראשי הנזק בגינם אני יכולה לתבוע ( אם אני מעוניינת לא לבטל העסקה בשלב זה כי אני רוצה את הכסאות)
תודה
ניתן לתבוע פיצוי בגין האיחור, ללא ביטול העסקה, עקב הנזק שנגרם לך כתוצאה מהאיחור (מהו הנזק - את זה רק את יודעת. לדוגמא, אם תכננת לפתוח חוג לילדים וכתוצאה מהאיחור נפגעה פרנסתך או המוניטין שלך...).