כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, הזמנתי מוצר באינטרנט שהיה אמור להיות מסופק תוך 5 ימי עסקים. החנות הודיעה שייקח שבועיים לאספקת המוצר ואישרנו את העיכוב. בינתיים עברו חודש וחצי ורק עכשיו הם הוציאו את המשלוח ואמרו שייקח לו עוד כמה ימים. ביקשתי שישלחו במשלוח אקספרס כפיצוי והמוכר ענה לי שהפיצוי הוא שהוא לא מחייב אותי על המחיר החדש של המוצר ואיים לבטל לי את ההזמנה אם לא אשלח לו הודעת התנצלות. האם יש עילה לתביעה על האיחור באספקה והאיום שלו לבטל לי את ההזמנה?
יש עילה לתביעה בגין האיחור באספקה.
באיום שלו לבטל לך את ההזמנה אני לא רואה עילה כלשהי לתביעה. אתה לא חייב להתנצל על שביקשת פיצוי. אם הוא אכן יבטל את ההזמנה כנראה שתהיה לך עילה לתביעה בגין כשל תמורה.
תודה על המענה. איך אני יכולה לקדם תביעה על האיחור?
ניתן להגיש תביעה קטנה באמצעות כאן באתר. נא ראו מידע בתפריט העליון באתר.
ניתן להגיש תביעה קטנה דרך אתר תביעות קטנות באמצעות הטופס המקוון להגשת תביעה קטנה.
נא ראו מידע נוסף בתפריט העליון באתר.