כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

איחור בהספקת מוצר
 

איחור בהספקת מוצר

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
11 צפיות
הצטרף: 5 ימים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

בתאריך 17.8 נכנסתי לסניף FOOTLOCKER בקניון פ"ת עם ביתי, היא מדדה נעליים עבור אירוע שהתקיים שבוע לאחר מכן. המידה לא הייתה טובה ובסניף נאמר לנו שניתן לעשות אצלם הזמנה ושהנעליים יגיעו עם שליח עד הבית תוך 3 ימים. ביצענו את ההזמנה ושילמנו את מה שנדרש. כעבור 3 ימים הנעליים לא הגיעו, פניתי למוקד שירות הלקוחות של קבוצות פוקס, שם אמרה לי הנציגה שלמרות שאמרו לי 3 ימים, לפעמים זה יכול לקחת 5 ימים. הכלתי. האירוע בשבת ולא נורא שיגיעו בחמישי. המתנו בקוצר רוח לנעליים שלמרבה ההפתעה לא הגיעו גם בחמישי. שישי בבוקר 23.8 יצרתי שוב קשר עם המוקד, הסברתי לנציגה שאני צריכה את הנעליים לשבת עבור ביתי. היא אמרה שהיא בודקת וחוזרת אליי בהקדם. כמובן שגם השיחה החוזרת לא הגיעה. ביום ראשון יצרתי שוב קשר ביום ראשון עם שירות הלקוחות ושם אמרו שיבצעו שוב הזמנה נוספת והתחייבו בפניי שהנעליים יגיעו עד יום שלישי. שוב הכלתי. המתנו בקוצר רוח רב מאוד לקראת יום שלישי 20.8 והופתענו מאוד מאוד מאוד ששוב הנעליים פשוט לא הגיעו. יצרתי שוב קשר עם מוקד השירות שם נאמר לי שהנעליים יגיעו עד יום חמישי 29.8. ציינתי בפניהם שאני צריכה אותם לשבת ושהפעם אני לא אוותר. למרבה ההפתעה ועל אף כל מה שעברתי, הנעליים שוב לא הגיעו בחמישי. מוקד שירות הלקוחות כבר היה סגור ולא נותר לי אלא לבטל את תוכניותיי ולנסוע לסניף הקרוב לביתי (הרצליה, שבעת הכוכבים) ביקשתי לבטל את העסקה כי אני לא מוכנה ליחס המזלזל הזה ולאינספור הטעיות ושקרים של הרשת. הם סירבו לבטל לי את העסקה ואמרו שאין מה לעשות אלא להמתין שהנעליים יגיעו ורק אחרי שנקבל אותם נוכל לחזור שוב לסניף ולבטל את העסקה. הנעליים הגיעו ב 1.9 יום ראשון. אחרי 15 יום (לאחר שההתחייבות עמדה על 3 ימים- פי 5  ממה שהתחייבו) קבוצת פוקס בכלל ורשת חנויות פוטלוקר בפרט מרשות לעצמן להתעמר בלקוחות, להטעות ולשקר. האם ניתן לתבוע? ועל איזה סכום?


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 624
 

ע"פ התאור שלך מדובר בכשל תמורה וניתן לתבוע את ביטול העסקה בצירוף פיצוי על הנזק שנגרם לכם.
ראו פסקי דין של תביעות קטנות בתפריט העליון >> ידיעות ופסקי דין.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט