כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב!
הזמנתי כיסוי דסקית בעיצוב אישי עם משלוח של "כ- 15 ימי עסקים" עברו 39 ימים מתוכם 24 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי את המוצר והחברה לא עונה לטלפון של שירות הלקוחות ומעבירה ישר לתא הקולי.
בתקנון האתר כתוב שעקב חודש הקניות קיימים שינויים ויתכנו עיכובים בזמני האספקה אך בהזמנת המוצר עצמו לא הוזכרו עיכובים או שינוים כלשהם
התכתבי עם נציג בוואצאפ שאמר שמצטער על העיכוב ויזרז לי את ההזמנה לשבוע הבא, השבוע עבר ,לא קיבלתי את המוצר ולא יצרו איתי קשר.
האם אני זכאי לפיצויים?
האם יש עילה לתביעה? האם כדאי להתעסק בזה?
כמובן שזכותך לדרוש ביטול העסקה עקב כשל תמורה מוחלט.
האם כדאי להתעסק בזה? תלוי בסכום ובנכונות שלך להתעסק בתביעה, לשיקולך.