כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום,
חברה מסוימת תיאמה איתי בעל מקצוע לצבע ותיקונים שיגיע בין השעות 11:00-14:00 חיכיתי לו והוא לא הגיע.. בפועל, הוא התקשר ברבע לחמש ורצה לעשות את העבודה. האם אני זכאי במקרה הזה לפיצוי בגין זמן ההמתנה? ואם כן אז בכמה בערך?
זה תלוי בשאלה האם מדובר בביקור טכנאי במסגרת אחריות ושירות לאחר מכירה, התואם להגדרות חוק הטכנאים (בסעיפים 18א(ג) ו – 18א(ד))
ראה דוגמא לפסק דין בעניין: הטכנאים איחרו – "הוט" תפצה את הלקוח ב- 2,000 ש"ח
מדובר בחברת ביטוח ששלחה בעל מקצוע על מנת לתקן אצלי נזק שנגרם מדירת המבוטח שלה.. אני צד ג' אם זה רלוונטי..
לדעתי במקרה זה אינך זכאי לפיצוי מהטכנאי או משולחו, אך אתה יכול לתבוע מהשכן את נזקיך בגין איחור/אי-הגעת הטכנאי במועד שנקבע.
יש לבנין ביטוח מול חברת ביטוח שכולל נזקי מים. הפעלנו את הביטוח לתיקון נזילת המים והקבלן המבצע תיאם מולנו למעלה מ-30 ביקורים לתיקון הנזילה שבהם הוא לא הופיע כלל ולא טרח להודיע שלא יגיע. התיקון הסתיים לאחר כ- 5 חודשים. האם יש מקום לתבוע את חברת הביטוח/קבלן/סוכן בגין אי הגעה לתיקון כפי שמוגדר לגבי טכנאי
מהתיאור שלך, כך או כך קיים כשל תמורה מצד חברת הביטוח ולכן ניתן לתבוע אותה.