כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
בתאריך 23/7/2014 שלחתי טופס נתק לחברת הוט קבלתי מייל חזרה שאכן התקבל לאחר שבוע החזרתי את הממירים, ניסיתי לבדוק מולם שאכן נתקו אותי, אבל נתנו לי להתייבש על קו שעתיים העבירו אותי מנציג לנציג עד שהשיחה לבסוף נותקה ואף אחד לא חזר אליי עד היום והיום אני רואה ש הוט ממשיכים לגבות ממני כסף, מה עושים??
ראשית, בפעם הבאה תזכרי שחשוב להקליט שיחות כאלה. ניתן לתבוע על מענה באיחור. אני מציע לך לפנות אליהם בכתב (פקס או אימייל לשרות לקוחות), להסביר את שארע ולדרוש פיצוי. במידה ולא ייענו לדרישתך או לא יציעו לך פיצוי הולם, תוכלי להגיש תביעה קטנה תוך תאור מהלך הארועים וצירוף התיעוד לפניותייך בכתב.