כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, ביצעתי הזמנה של ארון וקבעו איתי מודד לתאריך מסוים משעה 10:00 עד 13:00 על מנת שימדוד את השטח.
המודד התקשר בסביבות השעה 8:00 ושאל אם אני נמצא כי הוא מגיע "בדקות הקרובות" - עניתי שלא כי קבעו איתי מ-10:00 ושאני אהיה ב-10:00. היא ענה "אז אני אגיע אליך בשעה באזור השעה 16:00 בסוף היום". למרות שזה איחור משמעותי, הסכמתי.
לקראת השעה 16:00 ניסיתי לחייג אליו ולא היה מענה עד 19:00 והתייאשתי ובסופו של דבר המודד לא הגיע במהלך כל היום.
כמה שאלות:
1. האם אי הגעה של מודד עבור מדידת שטח לפי ייצור ארון נכלל בחוק הטכנאים?
2. ראיתי שחוק הטכנאים קובע פיצוי של 600 ש"ח עבור איחור של 3 שעות, מה בדבר אי הגעה?
3. אם אכן הופר חוק הטכנאים, האם דרישת הפיצוי היא דרך תביעה קטנה או בדרך אחרת?
להבנתי המקרה שתיארת אינו נכלל בתנאי חוק הטכנאים, אך הוא בהחלט מהווה כשל תמורה במסגרת התקשרות בין ספק ללקוח, דבר המהווה עילה לתביעה.