כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

אי הודעה על ביטול ט...
 

אי הודעה על ביטול טיסה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
186 צפיות
חבר
הצטרף: 11 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, האם אפשר לתבוע את חברת התעופה על אי מסירת הודעה על ביטול הטיסה?, הטיסה בוטלה עקב המצב הבטחוני. עד לרגע האחרון חשבנו שהטיסה תצא כשהבאנו שזה לא יקרה, נאלצנו לקנות כרטיסי אל על 10 שעות לפני הטיסה. אם היינו יודעים על הביטול יום לפני יכולנו לחסוך חצי מהכסף.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

על חברת התעופה להודיע לכם בהקדם האפשרי על שינוי/ביטול במועד הטיסה.‏ על פי חוק שירות תעופה - פיצוי וסיוע בשל ביטול או שינוי בתנאיה (שנת 2012), נוסע שטיסתו בוטלה או נדחתה מעל ל-8 שעות, זכאי לקבל מחברת התעופה "חבילת סיוע" הכוללת: א. אירוח בבית מלון לרבות שירותי הסעה לבית המלון מנמל התעופה וחזרה.‏ ב. השבת תמורה או כרטיס טיסה חלופי.‏ ג. פיצוי כספי.‏ לעניין הפיצוי הכספי, החוק מקנה לנוסע אפשרות לתבוע פיצוי של אלפי שקלים בגין ביטול הטיסה, ופיצוי זה לא יבוא במקום שירותי הסיוע ומציאת טיסה חלופית, או במקום השבת התמורה בגין הטיסה שנרכשה. עם זאת, החוק קובע כי הנוסע לא יהיה זכאי לפיצוי במקרה בו הטיסה בוטלה בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה של חברת התעופה או שלא היה ביכולתה למנוע. לכן במידה ויידרש פיצוי מחברת התעופה, זו יכולה לטעון כי מדובר בנסיבות מיוחדות שאינן מצדיקות פיצוי, אולם לאור המצב הביטחוני בארץ בתקופת צוק איתן, ירי הרקטות נמשך זמן רב ולכן יכול הנוסע לטעון כי היה על חברת התעופה להיערך למצב זה ולהודיע לנוסע מבעוד מועד, כי ייתכן והטיסה תבוטל.‏ המשתמע מהחוק הוא חברות התעופה חייבות לכל הפחות לדאוג לטיסה חלופית או להשיב לכם את כספכם בגין כרטיס הטיסה ששילמתם. בנוסף חברת התעופה חייבת לסייע לכם לקבל מקום לינה ויצירת קשר עם קרוביכם, במקרה בו אתם מצויים בחו"ל.‏ החוק קובע כי במידה וחברת תעופה מסרבת לפעול בהתאם לחוק זה, ניתן לתבוע ממנה פיצוי לדוגמה בסך של עד ל-10,000 שקלים.‏ חשוב לדעת כי חוק שירותי תעופה אמנם נותן מענה רק בגין חלק מהנזקים, אך אין בכך כדי לגרוע מזכותו של כל נוסע לתבוע את חברת התעופה בגין כל סכום , בהתאם לדין.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט