כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

אי הודעה על הקדמת ט...
 

אי הודעה על הקדמת טיסה

1 הודעות
1 משתמשים
0 Reactions
303 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

בתאריך ה23 באוגוסט 2012 אני וחברתי רכשנו דרך אתר האינטרנט של הסוכנות דיזנהאוז חבילת נופש זוגית לכריתים לשמונה ימים ושבעה לילות, על סך 5,624 ₪. החבילה כללה את הדברים הבאים: , 1) טיסות הלוך חזור, 2) העברות, 3) חדר זוגי משודרג (סופריור) , 4) מלון 4 כוכבים חצי פנסיון , יום למחרת ההזמנה יצר איתנו קשר סוכן של דיזנהאוז, על מנת לאשר את ההזמנה ושלח את כרטיסי הטיסה במייל לתאריך 23 בספטמבר 2012 לטיסה של שעה 6:30 בבוקר.‏ ביום רביעי 19 בספטמבר 2012, מספר ימים לפני הטיסה יצרנו שוב קשר עם הסוכן הנ"ל על מנת לאשר את הטיסה ופרטיה. במהלך השיחה לא הוזכר שום שינוי במועדי הטיסה. ביום הטיסה ה23 בספטמבר 2012 הגענו לתחנת הרכבת בבנימינה בשעה 2:30 במטרה לעלות על הרכבת של שעה 3:00 לכיוון נמל התעופה בן- גוריון. על פי לוח הזמנים באתר "רכבת ישראל" הרכבת הייתה מיועדת לצאת מהתחנה בשעה 3:00 ולהגיע לשדה"ת בשעה 3:55, זמן סביר לפני הטיסה המאפשר לנו לעלות עליה בנוחות.‏ עקב אי הגעת הרכבת נאלצנו לחכות בתחנת הרכבת ולעלות על הרכבת של שעה 4:00 המיועדת להגיע לשדה"ת בשעה 4:55, זמן לחוץ לפני הטיסה אך אפשרי לעלייה על טיסה בשעה 6:30.‏ בזמן שאנחנו על הרכבת לכיוון שדה"ת, קיבלנו שיחת טלפון מחברה שחיכתה גם היא לטיסה אחרת בשדה"ת, שעדכנה אותנו שטיסתנו הוקדמה לשעה 5:30.‏ כתוצאה משינוי זה שלא הובא לידיעתנו בזמן , א- לא אישרו לנו לעלות על הטיסה המיועדת.‏ ב- נאלצנו להמתין 8 וחצי שעות נוספות בשדה"ת בהמתנה לטיסה הבאה והפסדנו יום שלם מהחופשה שלנו. ג- נדרשנו לשלם כל אחת 140 דולר נוספים על כרטיס טיסה חדש לכיוון אחד.‏ ד- הבטחה של מנהלת הסוכנות כי מרגע זה לא יהיו שיבושים נוספים גם לא עמדה במבחן המציאות והחדרים שהובטחו לנו במעמד ההזמנה לא היו זמינים וקיבלנו חדר ברמה נחותה ממה שסוכם וממה ששילמנו עליו, רק לאחר יומיים שודרג החדר לחדר המיועד.‏ כרגע אנו נמצאות במצב בו שתי החברות מתנערות מאחריות ומאשימות אותנו שלא התייצבנו בזמן (3 שעות לפני) בשדה התעופה.‏ האם יש כאן עילה לתביעה?


   
ציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט