כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב, בחודש אפריל 2015, במסגרת קניית ביטוח טיסה לחו"ל, נרכשה הרחבה לתאונות. לאחר זמן קצר התגלה כי ההרחבה היא לא הרחבה אלה היא ביטוח משל עצמו. ביקשתי ממגדל לבטל את הביטוח שנמכר לי דרך השקרים. מגדל אכן הסכימו שמכירה היא לא תקינה (אחרי הזנה לשיחה מוקלתת שיש להם) - הם ביטלו ביטוח ועשו לי החזר כסף עבור תקופה ששילמתי. אך התשלום אני עדיין לא קיבלתי (מחודש אפריל 2015). בדיוק השבוע אני שוב פעם התעניינתי מול גורם אחראי מתי אני אקבל כסף, והיא שלחה מייל לבירור למנהל כל שהוא. האם התנהלות של החזר היא תקינה? כמה זמן צריך להמתין להחזר של עד 100 ש"ח? האם ניתן לתבוע אותם בתביעה קטנה ?, תודה מראש, נטלי
לבירור תקינות עניין זה עליך לפנות למפקח על הביטוח.