כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

אי מענה בשירות לקוח...
 

אי מענה בשירות לקוחות למעלה משעה! ללא יכולת להשאיר הודעה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
214 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום-, האם ניתן לתבוע את דואר ישראל על שירות לקוחות העולה על כל חוצפה הגיונית? אין מענה במשך ימים והמתנות של 20, 30 דקות ואף 50 דקות על הקו? מה אפשר לעשות?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

התקנות שנכנסו לתוקפן בדצמבר 2011 לחוק הגנת הצרכן לקיצור זמני המתנה נוגעות לחברות התקשורת השונות (סלולר, אינטרנט, טלוויזיה), חברות הגז, תאגידי המים, חברת החשמל וכן חברות המספקות שירותי רפואה מתמשכים (נטלי, שח"ל, ביקור רופא וכדומה). אלא שהתקנות חלות רק בנוגע לתקלות ולא לשירות לקוחות כללי, ענייני כספים וכדומה. התיקון החדש לחוק, שלפיו זמני ההמתנה במוקדי השירות לא יעלו על 3 דקות לפניות בכל נושא.‏ אלא שעם פיזור הכנסת ה-19, החוק טרם פורסם ברשומות ולכן ההערכות מדברות על כך שהתיקון לחוק ייכנס לתוקף רק במהלך יוני 2015.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט