כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

אי קבלת והתקנת מערכ...
 

אי קבלת והתקנת מערכת מולטימדיה לרכב

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
293 צפיות
חבר
הצטרף: 8 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

בתאריך 24.5.16 חיפשתי באינטרנט מצלמת רוורס לרכב.‏מצאתי במחיר סביר 449 ש"ח באתר של קופנים , התקשרתי ודיברתי עם יניב מסלולר התקנות בחולון וסיכמנו שבתאריך 25.5.16 בבוקר אבוא להתקין את המצלמה ברכב. כאשר הגעתי התחיל, יניב בעל העסק וגם האתר קופו, לשכנע אותי להתקין מערכת מולטימדיה כולל מצלמת רוורס ,במחיר מבצע של 2880 ₪ , למרות כל הסברי שאינני זקוק למערכת כזאת מאחר וכל הנסיעות שלי במשך חודש מסתכמות בכ-500 ק"מ (בעיקר לקניות בחולון והסביבה ולקופת חולים),וכל מה שאני צריך זה מצלמת רוורס, בשל קשיים שיש לי להפנות את ראשי בעת נסיעה לאחור, במהלך השיחה הצטרף עוד בחור ,שאינני יודע את שמו, ולחצו עלי כמה זה טוב,ואפילו הסכימו ל סכום של 2449 ₪ כשאת הסכום יחלקו ל-10 תשלומים שווים ללא ריבית וללא הצמדה. מרוב לחץ הסכמתי להצעה, המערכת הותקנה וכבר בנסיעה הביתה ארעה תקלה והיא התחילה להבהב ונותקה ,התקבלה הודעה :"לצערינו לא ניתן להפעיל את המערכת", עצרתי בצד הדרך וניסיתי לבדוק מה קורה , ללא הצלחה. חזרתי לבית העסק ב-26.5.16 והסברתי את התקלות : המערכת התנתקה במהלך הנסיעה,מערכת הניווט לא פעלה. הגעתי הביתה והתברר שמצלמת הרוורס פועלת אבל מראה לי את הגג של המכוניות שמאחורי במקום את מתווה הכניסה מאחור.התברר לי בדיעבד שהמצלמה היא נפרדת ואינה חלק מהמערכת. יניב ועובדיו ניסו לשכנע אותי שכך מראה המצלמה. בבדיקה אצל השכן ברכבו המצלמה הראתה את המתווה שני פסים שלתוכם צריך לנווט את הרכב בנסיעה לאחור וגם סימון בפסים אדומים עד להיכן יש להגיע. לא עזרו כל הסברי, המערכת נבדקה והם החליטו שהכל בסדר, נסעתי הביתה ושוב קרתה התקלה במערכת. חזרתי ב-2.6.16 לסלולר התקנות וביקשתי לנתק את המערכת ולהתקין לי רק מצלמה, יניב בעל העסק טען שזה בלתי אפשרי מאחר שכבר שילמתי והמערכת הותקנה ברכב, למרות שבעל פה הבטיח שאם תהיה תקלה הם נמצאים והכל יסודר, במהלך השיחה הציע יניב להחליף את המערכת לחדשה או לאחרת (פרימייר) שמחירה יקר יותר ושלא אצטרך להוסיף כלום, באותו מעמד היה אדם נוסף ,שהוצג כסוכן למערכות האלה בשם שלומי, גם הוא הצטרף למסע השכנוע והלחץ, הבטיח שהוא יספק את החלופה היום או למחרת. מאחר ואני סובל מגידול (מלונמה) שפיר במוח, אני נתקף מידי פעם בכאבי ראש ובעיקר בעת לחץ. הסכמתי להצעה,בלית ברירה, המערכת פורקה מהרכב והוחזרת מערכת השמע המקורית, בהתיעצות עם מקורבי הוחלט לבטל את העסקה, ב-7.6.16 שלחתי הודעה ליניב בדואר אלקטרוני על רצוני לבטל את העסקה,וגם התקשרתי טלפונית והודעתי ליניב שאינני מעונין בעסקה. אבל הנ"ל סירב וטען שלא ניתן לבטל עסקה, פניתי לחברת אמריקן אקספרס במכתב עם הסבר שלא קיבלתי את המוצר ואני עדיין עם מערכת השמע המקורית של הרכב , טענתם כי אינם יכולים לבטל עסקה ללא הסכמת בעל העסק. (נראה לי שהם דואגים לבעלי העסקים ולא לאזרחים התמימים).ביקשתי שיעצרו בינתיים את התשלומים שכן אני משלם על מוצר שאינו ברשותי.‏ מאז ועד היום פניתי מספר פעמים טלפונית ליניב כדי לבדוק מה קורה? הוא מש ך אותי בטענה שהוא עסוק ושיחזור אלי, ב-14.6.16 בבוקר התקשרתי שוב והפעם הוא הבטיח שהמערכת תגיע תוך יום יומיים והוא יידע אותי.(שום מילה על ביטול העסקה).עברו כבר 4 ימים ואין ציוץ מיניב.‏ נראה לי שנוצלתי לרעה ואולצתי במצגי שקר לבצע עיסקה שמלכתחילה ידעו הבעלים שלא אוכל לעצור או לבטל את התשלומים ששולמו בכרטיס אשראי.‏ אני רוצה לציין כי אני בין למעלה מ-81 שנים נכה ואינני בקו הבריאות.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

שמשון היקר, אני מציע שתעזר במקורבים לך כדי להגיש תביעה קטנה נגד בית העסק ונגד חברת האשראי.‏ העזר במדריך להגשת תביעה קטנה.‏ בברכה


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט