כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

אי קבלת סחורה במלוא...
 

אי קבלת סחורה במלואה משוק העיר און ליין

4 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
154 צפיות
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

שלום רב.
ביום רביעי 7.12 עשיתי הזמנה של סל מוצרים במחיר של 1195 ש"ח, משוק העיר און ליין, דרך האפליקציה שלהם. קיבלתי את המוצרים יום למחורת באיחור של 5 שעות. כאשר הנחתי אותם בארון הופתעתי לגלות שחסרים הרבה מוצרים אשר הזמנתי בשווי כולל של 475 ש" ח. זה תקע אותי לקראת בישולים לשבת. פניתי מספר פעמים לשירות הלקוחות של שוק העיר און ליין וכל הזמן עונים לי שהנושא יטופל מחר ושוב מחר וכך ממשיך. בינתיים לא קיבלתי פיצוי או את המוצרים החסרים. מה אפשר לעשות בנושא? האם כדאי לתבוע במקרה זה. למעשה אין לי כל הוכחה שלא קיבלתי את מלוא הסחורה כי אין דרך להוכיח זאת מלבד עצם העובדה שהינני אזרחית שומרת חוק ומעולם לא התלוננתי בנושא דומה כאשר קניתי מוצרים און ליין. ראוי לציין ששלחתי לשירות הלקוחות את החשבונית עם המוצרים החסרים מסומנים כדי שידעו בדיוק מה חסר. גם אם אצלם את המקרר אין בזה תועלת ואפשר לטעון שכן קיבלתי את המוצרים. אינני יודעת האם כדאי לתבוע במקרה כזה או פשוט לוותר.
מודה לך מראש על המענה,


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 624
 

מה השיבו לך בשירות הלקוחות?
האם זו ההזמנה הראשונה שלך אצלם? האם הזמנת אצלם בעבר? האם את לקוחה קבועה שלהם? באיזו תכיפות? מה היקף ההזמנות שלך אצלם עד היום; האם זה המקרה הראשון איתם?


   
הגבציטוט
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

השיבו


שמטפלים בבעיה והיא תפתר מחר והבעיה נשלחה לקב"ט אך כשמחר הגיע ופניתי שוב אמרו שוב מחר. לפי הסטוריית ההזמנות זאת הזמנה העשירית שלי שם. התחלתי לקנות שם כל שבוע - שבועיים מהרגע שגיליתי את האפליקציה. היקף ההזמנות בסביבות האלף ש"ח לקנייה. זה אכן המקרה הראשון. תודה על התגובה


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 624
 

אם מדובר בכשל שלהם, סביר להניח שהם מקבלים תלונות דומות מלקוחות נוספים.
לדעתי, גם אם לא יודעים מה בדיוק קרה, כדאי להם לפצות אותך כדי שתישארי לקוחה שלהם.
אני מציע שתבדקי אפשרות להזמין מספק אחר שאיתו תהיי מרוצה (יש היום תחרות רבה בתחום), אולי כזה שמאפשר לבדוק את התכולה בעת קבלת המשלוח.
אני במקרה כזה לא הייתי מגיש תביעה (כיוון שמדובר בעסקה המושתתת על אמון הדדי, אין תימוכין לטענות והסכום די נמוך) אך הדבר נתון לשיקולך.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט