כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, עקב מעבר לדירה חדשה ביקשנו לחבר את הכיריים שלנו לגז. במהלך חודש שלם, במהלכו נאלצתי לרדוף אחרי החברה לתיאום הגעת טכנאי, הגיעו בסופו של דבר 3 טכנאים שונים שניסו כל אחד לטפל בבעיה ולא הצליחו. האחרון התקין ברז גז חדש כי טען שזו הבעיה. בסופו של דבר נותרתי עם כיריים שאינן מחוברות. כלו כל הקיצין והזמנתי טכנאי גז פרטי שטען כי הברז של אמישראגז דולף. הוא סידר את הבעיה ועוד באותו יום הכיריים עובדות. הוא השאיר לי קבלה מסודרת עם תיאור הבעיה וכן את הברז התקול על מנת שאמישראגז יוכלו לבדוק אותו. מאז שהגיעו לאסוף את הברז לא יצרו איתי קשר למרות הפצרותיי, והיום, שלושה שבועות אחרי, התקשרתי אליהם ונאמר לי ע"י נציגת לקוחות שהברז נמצא תקין על ידי מהנדס החברה. אני רוצה זיכוי הן על הברז והן על התקנת הכיריים שלא הותקנה. מה עליי לעשות במידה והחברה מסרבת לטפל בבקשתי?, תודה ויום טוב, לי
במידה והיה זה מחובתה ל אמישרגז להתקין את הכיריים, או במידה והם גבו ממך תשלום עבור זאת, אזי באפשרותך להגיש תביעה קטנה בדרישה להשבת הסכום ששילמת עבור טכנאי פרטי או להשבת הסכום שנגבה ממך, בהתאמה. בנוסף ייתכן ויש מקום לדרישת פיצוי בגין עגמת נפש והוצאות נוספות (נאלצת לאכול בחוץ במקום לבשל בבית). למידע מקיף אודות הגשת תביעה קטנה, העזרו במדריך להגשת תביעה קטנה.