כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
ביקשתי לשמוע שיחת הקלטה מול חבהביטוח בה קבלתי מידע על הכסויים. נתנו לי להאזין לשיחה (קטועה)בה התחייבתי לשלם על פול. ביטוח בריאות. בהקלטה אני נשמעת בבירור מתעקשת לקבל פרטי הכיסויים בטרם התחייבות לתשלום. נמסר כי יישלחו אלי. היו שיחות טלפון אחרות בהן שאלתי לגבי הכיסויים עצמן. אותן , טוען המנהל, אין לו. התשלום נגבה "אוטומטית" לאחר שבועיים מאותה שיחה. האם חב הביטוח אכן לא מחוייבת להשמיע את שיחות בירור הפרטים? תודה מראש
למיטב ידיעתי חברת הביטח מחוייבת למסור את ההקלטה במלואה. מדברייך נשמע שיש לך עילה לדרוש ביטול/החזר.