כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
אני סטודנטית שמנסה לבטל את הדמי כרטיס.
התקשרתי לבנק ולאחר כמה נסיונות, ענה לי פקיד אדיש שלא תקשר ולא היה ברור, זרק לי אמרה שהכרטיס מבוטל (??) והעביר אותי, לאן אני לא יודעת כי לא היה ברור, ואחרי כמה דקות השיחה נותקה.
לאחר מכן התקשרתי שוב ושוב והשיחה נותקה בכל פעם ללא מענה.
זה לא חדש שהסניף שלי אינו זמין לי. התחושה התמידית מהם היא שאני האזרח הקטן שמשתינים עליה ולא נותנים מענה.
האם יש לי עילה לתבוע אותם ?
אם הבנק לא ביצע את הוראותייך, בהחלט ניתן להגיש תביעה קטנה, ובפרט אם יש ברשותך תיעוד לטענותיך.
ראו פסק דין של תביעה קטנה בנושא דומה:
'מזרחי טפחות' לא השלים הוראת מכירת ני"ע – הלקוח יפוצה ב- 8,000 שקל