כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, הזמנתי כרטיסים לי ולילדים לפארק דיסנילנד פריז בחודש הקרוב מסוכן ישראלי. זו עלות גבוהה מאוד (כ2,500 שח לכל המשפחה)
ואז ראיתי באתר 'הכל על' שהולכים להיות עיצומים וחלק מהמתקנים לא יפעלו ולא יהיו מופעי סיום בימים בהם אנו מבקרים בפארק.
ראיתי את ההודעה ואחרי שביררתי בכמה וכמה קבוצות מטיילים התברר שזה מה שהולך להיות ולכן אנו לא מעוניינים להגיע, ראינו גם שהפארק מאפשר קבלת החזר.
הסוכן שקניתי ממנו את הכרטיסים לא מוכן להחזיר לי את הכרטיס והסביר לי שהוא לא מחויב להודעה של הפארק. האם כך הדבר? האם אפשר לתבוע אותו?
ראשית, זכותך לבטל אם הביטול נעשה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010.
שנית, אם המידע היה ידוע לסוכן (או שהיה מצופה ממנו לדעת), היה עליו לעדכן אותך אודות המידע והמגבלות, טרם הרכישה, אחרת מדובר בהטעיה המהווה לכשעצמה עילה לתביעה.