כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

ביטול עסקה לרכישת ס...
 

ביטול עסקה לרכישת ספה מתצוגה

4 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
742 צפיות
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 4
התחלת נושא  

רכשתי ספה מתצוגה ביום שישי לפני סגירת החנות ביום ראשון בבוקר- מיד עם פתיחת החנות בקשתי לבטל את העסקה. בעל החנות סירב בטענה שהוא כבר הזמין את הבד לספה שתחליף בתצוגה את הספה שרכשתי. יש לציין ששולם לו כסף במזומן. לאחר התשלום בעל העסק נתן לי הזמנה בה מצויין כי אם העסקה תבוטל עלי לשלם 35 מגובה העסקה.‏ האם זה כביל- לדרוש לשלם 35 במקרה של ביטול?, האם אני יכולה לומר- כי מכיוון שהרכישה בוצעה מתצוגה- לא חל שום נזק על הספק ולכן יש באפשרותי לבטל זאת ולשלם לכול היותר 10 מעלות ההזמנה?, יש לציין שהספה עדיין בחנות.‏ תודה על העזרה, לימור


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 4
התחלת נושא  

תודה על התשובה.‏ אתמול הייתי בבית העסק- אין שלט בחנות אבל גם אין קופה. הספה היא ספה מתצוגה, הוא לא ייצר אותה במיוחד עבורי אבל הוא טוען שהוא הזמין בד לספה חלופית בעלות של 900 ש"ח. הצעתי לו לשלם לו 10 מגובה ההזמנה (סך ההזמנה 1750 ש"ח) אך הוא מסרב. האם אני יכולה לגשת לתביעה ולדרוש החזר מלא או גם פיצוי על עוגמת הנפש?


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 4
התחלת נושא  

35 אחוז מגובה העסקה. יש לציין כי לא חתמתי על ההזמנה.


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

החוק מחייב את בית העסק לגלות לקונים את מדיניותו להחזרת רהיטים שנקנו. על בית העסק להציג זאת בשלט, במקום נראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות, המפרט את המדיניות שלו לגבי ביטול עסקה. התקנות קובעות שיש להציג את ההודעה ליד כל קופה במודעה, שגודלה לפחות A4, וכותרתה (בגופן 65) "מדיניות השבת טובין". אם בבית-העסק יש שלט כזה, הקונים רשאים לפעול על-פיו. אם אין שלט כזה, ניתן לבטל את ההזמנה.‏ חשוב לדעת , לפי החוק, אם אין שלט של מדיניות ביטול העסקה, בית העסק מאפשר להחזיר את הרהיט תוך 7 ימים, וזאת גם אם בהזמנה בכתב נקבע שלא ניתן לבטל.‏ העמדה הנהוגה היא כי אם הריהוט סטנדרטי, או שטרם הוחל בייצורו, הקונה רשאי להודיע על ביטול העסקה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט