כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

ביטול עסקה של מערכת...
 

ביטול עסקה של מערכת ישיבה

4 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
269 צפיות
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 3
התחלת נושא  

שלום רב, רכשנו מערכת ישיבה בתאריך 16.2.22  מערכת הישיבה בנויה ממשענות מתכווננות. המתנו לקבלת המוצר לאחר המתנה ארוכה בתאריך 12.7.22. לאחר פחות מחודש שמנו לב שאחת המשענות שוקעת ואינה עומדת בזווית של שאר המשענות. פתחנו קריאת שירות בשירות הלקוחות בבית העסק באמצעות הווצאפ

בתאריך 21.8.22 בהמשך לפניה נאמר לנו שיגיע נציג מטעמם בין 14-21 ימי עסקים. בתאריך 21.9.22 הגיע נציג מטעמם שרק בדק את המשענת וקבע כי המנגנון של המשענת תקול ויש להחליפו במנגנון חדש. לאחר העברת הדוח של הנציג לחברה שירות הלקוחות יצרו עימי קשר ונאמר לי שיוזמן מנגנון חדש למשענת תוך 60-90 ימי עסקים!! בינתיים, משענת נוספת שקע כמו קודמתה ונפתחה קריאת שירות בתאריך ב- 5.10.22 כמובן ששוב ההתנהלות היא שנציג יגיע בין 14.-21 ימי עסקים.

בתאריך 24.10.22 הגיע הנציג וקבע שגם המנגנון השני תקול ויש להחליפו

יש לציין שעל המערכת ישיבה יש אחריות של שנה מתוכם חודשים ארוכים של המתנה לנציג, להזמנה של החלק ומי יודע מתי יגיע החלק. הקריאה הראשונה טרם טופלה ולא היה נציג שהגיע בכלל לקריאה השנייה. רכשנו מערכת ישיבה בלא מעט כסף עמ' שישרת אותנו לשנים הקרובות וכפי שנראה לאחר חודש מנגנון אחד מקורי תקול וכמו כן המנגנון השני וזאת במסגרת האחריות. לא סביר שמנגנוני המשענות יתקלקלו בפרק זמן כה קצר. שלחנו בקשה דרך שירות הלקוחות שברצוננו לבטל את העסקה בשל תקלות חוזרות במנגנונים המקוריים לא קיבלנו מענה הולם ולאחר שהתקשרנו לשירות הלקוחות נציגה  דיברה בצורה מזלזלת שאין דבר כזה לבטל עסקה חזרה ואמרה במנטרה שיש להם שירות עבור המוצר אף על פי שהבהרנו שאיננו רוצים את המוצר , הרי לא ייתכן שתוך חודש שני מנגנונים יתקלקלו ויש להמתין עד להגעת הנציג ועוד 90 יום ויותר ולהזמנת החלק . ביקשנו את מקבל ההחלטות בחברה וסורבנו בתוקפנות. המענה אינו הולם לא בשירות ולא בטיפול בבעיה .  וזו מערכת ישיבה חדשה ו"איכותית" שאמורה לשרת אותנו לפרק זמן ארוך . כרגע במסגרת האחריות שני מנגנונים תקולים והיד עוד נטויה .

בסופו של יום אין לנו  שימוש בשתי מושבים  בספה ללא משענות עד לאחר שהמנגנונים יוחלפו

האם אפשר לתבוע את החברה על ביטול עסקה?

 


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

על פי דבריך, מדובר בכשל תמורה ולכן ניתן לתבוע ביטול עסקה והשבת סך הקניה. כמובן שההחלטה בעניין נתונה לבית המשפט בהתאם לנסיבות המקרה ופרטיו.

ראה דוגמא לפסק דין בתביעה קטנה באתרנו:
הספות דהו והתקלפו שוב ושוב – ביתילי תפצה


   
הגבציטוט
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 3
התחלת נושא  

תודה רבה על המענה המהיר

שאלה נוספת: האם פרק זמן התיקון שהחברה נותנת הוא תקין? 

מרגע פתיחת השירות יש בין 14-21 ימי עסקים עד שהנציג מטעמם בא ובודק את התקלה, עוד כשבוע עד שמעביר לחברה את הדוח

ובין 60-90 ימי עסקים עד לקבלת החלק (הסיבה של החברה היא שאין ברשותה חלקי חילוף ויש להזמינם מחו"ל).

סה"כ בין 75-110 ימי המתנה


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

אם זו טענה בתביעה, הדבר נתון לשיקול דעת ביהמ"ש בהתאם לנסיבות, כגון דחיפות התיקון והשפעתו על אפשרות השימוש במוצר (כולל מבחינה אסתטית), סוג המוצר (האם מדובר במוצר ייחודי שהוזמן במיוחד, וכו').
לדעתי, במקרה כשלכם, שבו שמדובר ברכישת מערכת ישיבה מתוך קטלוג/תצוגה (גם אם בוצעה הזמנה אישית של דגם הבד וכדומה) ובכשל מהותי במוצר, 75-110 ימי המתנה זה זמן רב מדי לתיקון ולכן על המוכר לפצות אתכם בשל כך.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט