כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

ביטול פסק דין - הזו...
 

ביטול פסק דין - הזוי

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
277 צפיות
 ר
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

שלום, אתאר לכם את המקרה שארע לי. תבעתי אדם מסוים, לאחר שלא הגיש כתב הגנה בזמן הנדרש, הגשתי בקשה לבית משפט בת"א לתביעות קטנות למתן פסק דין בהעדר הגנה, הרשם דחה את הבקשה, לאחר מכן הנתבע הגיש בקשה לרשם שיאפשר לו בכל זאת להגיש כתב הגנה למרות שעבר זמנו ולתת לו ארכה, הרשם אישר לו להגיש שוב כתב הגנה ונתן לו ארכה של 30 יום, הנתבע שוב לא הגיש כתב הגנה, שוב הגשתי בקשה למתן פסק דין בהעדר הגנה ושוב נדחתי על ידי הרשם שציין כי עליי להגיע למשפט שם יתברר העניין, הגעתי למשפט, הנתבע כמובן לא טרח להגיע ולכן ניתן פסק דין במעמד צד אחד (מלוא כתב התביעה), לאחר מעל חודשיים מתאריך פסק הדין, נזכר הנתבע שהוא מגיש בקשה לביטול פסק דין ורוצה משפט חדש בטענה כי הוא חשב שהוא מסתדר איתי בלי משפט (טענה הזויה ולא הגיונית בהתחשב בכל הבקשות שהגשתי למתן פסק דין בהעדר הגנה), הרשם ביקש את תגובתי והגבתי שהנתבע מזלזל לאורך כל הדרך במערכת המשפטית והליכיה ואני מצידי כבר השקעתי ריצות וזמן רב ואף מכספי בתיק הזה, ואף נפתחה הוצאה לפועל בהליכים מתקדמים כבר, בנוסף על מנת לבטל פסק דין נדרשת טענה הגיונית למה לא הגיע למשפט ובסיס טענתי כלשהו שהוא אכן יכול לנצח את המשפט (אין לו-נתבע בגין הפרת חוזה) ולכן אבקש את הרשם למנוע את המשך הביזיון הזה ולדחות את בקשתו, כעת לאחר חצי שנה, קיבלתי הודעה מבית משפט שהרשם החליט לבטל את פסק הדין המקורי ולקבוע משפט חדש! התקשרתי לבית המשפט בבקשה לערער על ההחלטה ונאמר לי שם כי אין אפשרות לערער בבית משפט לתביעות קטנות אלא על פסק דין ולכן עליי לחכות למשפט ואז לערער במידה וארצה, אמרו לי שאוכל רק להגיש הודעה לרשם אם ארצה עם חוות דעתי... מה זה הביזיון והזילות הזה שהולך כאן?? אין ערך לאדם הקטן ולזמן ולכסף שהוא מבזבז? מה אוכל לרשום כעת לרשם על מנת שיהפוך את החלטתו אם בכלל זה אפשרי? יש איזה סעיפים או חוקים שאוכל להסתמך עליהם ולציין אותם בהודעתי לרשם? אשמח לעצות איך למנוע את הטרטור הנוסף הזה. תודה מראש.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

באפשרותך להגיש תביעה קטנה באופן מקוון.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט