כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
היי פניתי לבית דפוס להדפסת פליירים, לפני הזמנה שאלתי תוך כמה זמן יהיה מוכן, אמר לי שבאותו יום 27.10.
התאים לי ועשיתי רכישה כולל משלוח עד הבית.
מכאן כל יום היה תירוץ אחר, פתאום מכונה לא עובדת, עבר תאונה לפני, וכל פעם "היום היום, הנה אצלי ברכב"
ב 7.10 ביקשתי לבצע ביטול עסקה, הרלוונטיות של הפליירים כבר לא נגמרה, איבדתי לקוח עקב כך.
הדפוס התנגד ואחרי שעתים חייג שהעובד הגיע להביא אותם. הוא שם אותם בעיר אחרת בכתובת שלא ציינתי למשלוח כלל - לא הסכים להביא למקום הנכון, טען שאין סיכוי שיחזיר לי את הכסף ושאני אתבע בטענה שיש לו תירוץ שעבר תאונה (תאונה קרתה לפני ההזמנה).
האם אני יכולה לתבוע את הכסף חזרה, פיצוי ונזק עקפי שנגרם עקב חוסר ההזמנה שלו?
כמובן שיש כאן עילה לתביעה לביטול עסקה בצירוף הפסדים והוצאות.