כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

בכל דירה לא שילם 5 ...
 

בכל דירה לא שילם 5 שנים ארנונה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
254 צפיות
חבר
הצטרף: 9 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום,לפני כחמש שנים כאשר אמא שלי עזבה את הדירה הקודמת שלה שהייתה בשכירות היא לא סגרה את חשבון הארנונה שהיה על שמה על הדירה הזאת. בעל הדירה והדיירים הקודמים לא שילמו ארנונה 5 שנים.עכשיו העירייה עיקלה את חשבונה בגין חוב של 12,000 שקל על אי תשלום ארנונה. בעירייה אמרו לה שלא מעניים אותם מי גר שם ומה היה עד עכשיו מבחינתם היא חייבת להם את הכסף. עלי לציין כי יש את כל המסמכים הנדרשים כדי להוכיח שהיא לא גרה שם כבר יותר מ5 שנים. הבעל דירה לא עונה. אביו שהצלחנו להגיע אליו אמר שהוא " ינסה לעזור לה" אם התשלום. חייבת לציין שהבעל דירה הוא עורך דין ויום לפני סיום החוזה הוא פרץ את הדלת של הבית והכניס לשם פועלים והרס את רכושה הפרטי שנשאר עדיין בדירה לפני המעבר. יש תלונה במשטרה על כך באותו היום. שלא עשו איתה כלום. מה עלינו לעשות? , תודה מראש


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

עליכם להגיש תביעה. הסכום שציינת מאפשר להגיש תביעה קטנה.‏ זה פשוט וקל: לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט