כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

בנק לא עונה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
249 צפיות
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

בנק לאומי לא ענה לי לשיחה מעל לשעה האם ניתן לתבוע ?  


   
ציטוט
תגיות נושא
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 624
 

ראשית, חובת העמידה בשש דקות מענה, מתייחסת על פי התיקון לחוק לשיחות בסוגי השירותים: טיפול בתקלה, סיום התקשרות ובירור חשבון.
יובהר כי שיחות לבירור חשבון אינן כוללות שיחות שמהותן ביצוע פעולות, אלא רק שיחות המיועדות לקבלת מידע אודות החשבון.

שנית, בפועל, החוק במתכונתו הנוכחית כמעט שאינו מאפשר לאזרח הקטן לתבוע בנקים. להלן ההסבר:

המחוקק הסמיך את המפקח על הבנקים לקבוע כי תאגיד בנקאי רשאי לחרוג ממשך ההמתנה בשיעור מכלל הפניות לתקופה שקבע, או בפרק זמן שקבע, מראש או בדיעבד.
בהתאם לזאת, המפקח על הבנקים מצא לנכון לקבוע חלופות אשר מאפשרות חריגה ממשך ההמתנה שנקבע בתיקון לחוק, במטרה לאפשר לתאגידים הבנקאיים גמישות בניהול המוקדים הטלפוניים.
בכלל זה המפקח על הבנקים קבע את החלופות הבאות:
1. חלופה ראשונה הקובעת שיעורי חריגה מותרים שונים בשעות גרעין (שעות בעבודה) ובשעות שמעבר להן. חלופה זו נועדה על מנת שלא לפגוע בתמריץ להפעלת המוקדים מעבר לשעות הגרעין.
2. חלופה שנייה מאפשרת שיעור חריגה מותר אחיד במהלך כל שעות הפעילות.

במטרה להגביל את סטיית התקן של החריגה המותרת, המפקח על הבנקים קבע כי בשתי החלופות, לגבי שיחות שבהן משך ההמתנה יעלה על 6 דקות מתחילת השיחה, יש לעמוד בזמן המתנה ממוצע של 8 דקות.

 


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט