כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

בקשת ייעוץ בקשר לתב...
 

בקשת ייעוץ בקשר לתביעה נגד הוט

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
257 צפיות
חבר
הצטרף: 11 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שאלה נוספת בבקשה....‏ יש לי איזה עניין עם הוט, ורציתי בבקשה ייעוץ, האם יש לי עילה להגשת תביעה קטנה: בהוט יש לי רק תשתית ביתית, ואני משלם 70 ש"ח בחודש.‏ לפני חודשיים רציתי לעבור לבזק.‏ התקשרתי להוט, והפקידה אמרה לי שיש לי זיכוי של 47 ש"ח חודשי, כבר שנה אחורה.‏ שמחתי מאוד, ורצתי לבדוק את החשבוניות...‏ ראיתי, שאפילו שרשום בחשבוניות שיש לי זיכוי של 47 ש"ח, בכל זאת מחייבים אותי 70 כרגיל, וככה לפחות שנה אחורה.‏ התקשרתי שוב, ובקשתי הסבר. הפקידה אמרה לי לשלוח לה בפקס את כל החשבוניות מחברת האשראי....‏ אמרתי לה שאין לי פקס, אבל יש לי רעיון יותר טוב: פשוט לבטל את החיובים בחברת האשראי.‏ היא אמרה שזה בסדר....‏ ביטלתי שלושה חיובים אחורה בחברת האשראי.‏ התחלתי לקבל מהם הודעות שיש בעיה עם אמצעי התשלום.‏ התקשרתי אליהם, והם אמרו שיחזרו אלי.‏ שוב קיבלתי SMS ומיילים שיש לי יתרת חוב.‏ כתבתי להם מייל, ואז התקשרה מישהי והסבירה, שהזיכוי של 47 ש"ח היה חד-פעמי, אך הוא פשוט לא נעשה בפועל עד היום הזה, ולכן הוא מופיע בכל חודש. אבל אני צריך לשלם 70 בכל חודש, וגם את החיובים שביטלתי.‏ אמרתי לה, שאני רוצה לבדוק את החשבוניות, ושתתקשר שוב אחרי חצי שעה.‏ מיד קיבלתי מייל, שפנייתי טופלה....‏ עניתי למייל, שפנייתי לא טופלה.....‏ אחרי יומיים היא התקשרה שוב.‏ אמרתי לה שבאמת מהחשבוניות נראה כדבריה, אבל הוטעיתי ע"י פקידים שלהם לחשוב, שיש לי הנחה, ולכן לא עברתי לבזק.....‏ וכעת מתברר שאין לי שום הנחה, יוצא, שגם אין לי הנחה, וגם לא עברתי לבזק.‏ היא אמרה שלה אין מה לעשות, ולי יש שתי ברירות: או לשלם, או שינתקו אותי מהשירות ביום שלישי.‏ ביום שלישי התקשרתי ושילמתי, בכדי שלא ינתקו אותי. ביקשתי מהפקידה שתשלח לי את החשבונית עם פרוט החיובים.‏ הבטיחה שתשלח מיד.‏ לא הגיע כלום.‏ שוב התקשרה, כי היא לא רשמה את פרטי האשראי נכון, והבטיחה שהיא שולחת חשבונית במייל מיד.‏ לא הגיע כלום.‏ התקשרתי אחרי כמה שעות, ואז שלחו את החשבונית.‏ היום קיבלתי שיחות ממספר חסוי.‏ לא עניתי כי הייתי באמצע שיעור, אבל היא התקשרה שלוש פעמים רצוף!, עניתי, וזו הייתה מישהי מהוט, שרק שאלה האם אני עסוק.... אמרתי לה שכן, אז היא אמרה שתשלח לי מייל, כי רק שילמתי את החוב, ולא עדכנתי אמצעי תשלום לתשלומים הבאים....‏ , האם יש לי איזו עילה לתביעה מכל האריכות הזו?, בכבוד רב, ובתודה מראש!



   
ציטוט
חבר
הצטרף: 17 שנים לפני
הודעות: 1842
 

זה לא נראה כמו משהו חריג מבחינת כוונת זדון או עגמת נפש.. לדעתי אין מה לתבוע.



   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט