כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום רב, לפני מספר חודשים עשיתי מנוי לחברת הוט , כבר מחודש התשלום הראשון הם חייבו אותי על סכומים שאינם קשורים להסכם שיש בידי, מאז החלה מסכת תלאות ובסופו של דבר החלטתי להתנתק משירות כאשר טענות רבות נותרו פתוחות, פניתי למועצה הישראלית לצרכנות ששלחה אליהם מספר מכתבים. אחרי כחודשיים וחצי הצלחתי לקבל מהם תשובה בכתב שלא סיפקה אותי, האם אני רשאי במצב כזה לפנות לבית המשפט (הבנתי שחובה לדרוש את תשובת הגוף הנתבע לפני שתובעים) או שאני צריך להמשיך את התכתובות איתם, בנוסף -אם עלו טענות נוספות מאז המכתב הראשון ששלחתי - אני יכול לתבוע על הכל או רק על הסעיפים שהיו במכתב?
הכן מכתב ובו תפרט את כל טענותייך ודרישותיך, שלח את המכתב לשרות הלקוחות של הוט בפקס או דוא"ל ושמור תיעוד שליחת מסמך זה. בהמשך תעד גם את תגובתם ואת הצעתם להסדרת העניין. אם לא תתרצה מהצעתם הגש תביעה קטנה ובה תפרט את כל טענותייך. העזר במדריך להגשת תביעה קטנה ובחומר נוסף הנמצא באתר.