כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
הזמנו חבילת ספא וכשהגענו הייתה סדרת מקרים ביניהם- קבעו לנו לשעה אחרת, קיבלנו חדר שהמתקנים בו לא פעלו כראוי, המסאז שהוזמן התאחר בשעה נוספת מעבר לזמנים. לאחר שלא קיבלנו את המסאז בזמן וחריגה בזמנים לאורך כל השהות ביקשנו לבטל עסקה וללכת. עד כה לא נענו לבקשותינו. החיוב כבר התבצע מבלי שקיבלנו את הטיפול. לא מוכנים להחזיר לנו החזר כספי. מנהל לא טרח להתקשר וכשניסינו אנחנו להתקשר אמרו שנפנה אליהם רק דרך מיילים. מה עושים במקרה כזה?