כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

גניבת טאבלט ע"י חבר...
 

גניבת טאבלט ע"י חברת הובלות

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
213 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

עברנו דירה עם חברת הובלות ובערב יום ההובלה שמנו לב שאנחנו לא מוצאים את הטאבלט שלנו. פרקנו את כל הארגזים וחיפשנו בכל התיקים וברכבים ובכל מקום אחר שהעלנו על דעתינו (למרות שלא שמנו את הטאבלט שם אבל למען הסר ספק) ולא מצאנו. ביום ההובלה שמנו לב שאחד המובילים הסתובב עם תיק ולכן היה לנו חשד סביר שאולי הטאבלט נלקח. יצרנו קשר עם חברת ההובלות ונאמר לנו שיעשו בדיקה עם הפועלים ויחזרו אלינו. לא חזרו אלינו גם לאחר שיחות חוזרות ונישנות. החלטנו לחפש שוב, ולאחר שבועיים שלא מצאנו שוב יצרנו איתם קשר, נאמר לנו שהמובילים ראו את הטאבלט על השולחן בסלון בדירה הישנה והנציג גם אמר שהוא לא מבין למה אנחנו עושים מזה סיפור, שזה בסה"כ סתם איזה מכשיר. אמרתי לו שהטאבלט עלה לנו 1500 שח, שזה יותר ממה שעלתה ההובלה +טיפ - כנראה שהוא חשב שזה סתם משהו ששווה 100 שח. ביקשנו שתיעשה בדיקה נוספת עם המובילים. בסופו של דבר הנציג אמר שהוא ידבר עם הביטוח ויחזור אלינו באותו יום בשעה 15:00. כמובן שלא חזרו אלינו ומאז מתחמקים או לא עונים לטלפון. חשוב לציין כי בשום שלב, לא נאמר בצורה מפורשת שהם לא לקחו את הטאבלט. כשהתקשרתי מטלפון אחר הוא הכחיש שהוא לא ענה לטלפון למרות שיש לי הכל מוקלט ובסופו של דבר אחרי שהתעמתתי איתו על כך שיש לי חשד סביר שאחד המובילים גנב את הטאבלט הוא אמר שהביטוח לא מכסה את ה-גניבה אבל הוא מוכן להפעיל אותו בכל מקרה (שזה פחות או יותר הודאה באשמה למיטב הבנתי) שזה אומר שאני צריכה לשלם השתפות עצמית של 700 שח. יש לי את השיחה הזאת מוקלטת. רציתי לשאול אם יש לי עילה לתביעה כי בסופו של דבר אין לי הוכחה חד משמעית שזה אכן נגנב. אני פשוט אובדת עיצות בשלב הזה. תודה


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

אם אין לך הוכחה חד משמעית את לא יכולה להאשים אותם בגניבה. אלא שאת כן יכולה להאשים אותם בהעלמות המכשיר, וזאת במסגרת האחריות שהם חבים לך כמובילים. כלומר, ייתכן שלא הם גנבו את המכשיר, אלא מישהו אחר גנב אותו בזמן ההובלה, אך הם האחראים לכך אם תשכנעי את בית המשפט שהמכשיר נעלם בזמן עבודת המובילים.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט