כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

גרימת נזק מכוון במט...
 

גרימת נזק מכוון במטרה לכפות טיפול

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
195 צפיות
חבר
הצטרף: 8 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

הכנסתי רכב למוסך לטיפול 100000 ק"מ וביקשתי לבדוק בעיה בהתנעה ובאבדן מים והובטח שהרכב יהיה מוכן עד שעה 16:00. זמן קצר אחרי , צלצל המכונאי לבטל הגעה ולהודיע שדחה את בדיקת הרכב ליום שלמחרת. ביום השלישי שהרכב היה במוסך , צלצל להודיע שבדק מנוע ומשאבת מים ונמצאו תקינים ומה שמצא זה מצנן שמן מנוע לא תקין שהוחלף בחדש ללא ידיעתי או הסכמתי ובלי שניתנה לי אפשרות לבדוק אפשרות להוזלת הטיפול, כמו החלפת החלק בחלק מפירוק וכו...ונאלצתי לשלם עבור החלק והחלפתו אלפי שקלים להוצאת הרכב מהמוסך.‏ בדרך מהמוסך הביתה , נכבה הרכב פעמיים ובגלל שהוצאתי את הרכב מהמוסך בשעה 5 שכולם כבר סיימו לעבוד לא החזרתי את הרכב למוסך וצלצלתי למחרת (יום שישי) להודיע שאני מחזיר את הרב וטענו שביום שישי עובדים במתכונת מצומצמת וביקשו להביא את הרכב ביום ראשון.‏ ביום ראשון,הבן יצא להחזיר את הרכב למוסך ומצא שגם בעיית המים לא פתרו. בנסיעה מהבית למוסך נכבה לו הרכב בעת עצירה ברמזור מה שלא קרה לפני הכנסת הרכב למוסך וכ-6 ק"מ מהמוסך נתקע עם הרכב באמצע הכביש ומשום שהיה קצר בזמן החנה את הרכב בסמוך למקום בו נתקע והמשיך לענייניו.‏ למחרת נסעתי עם הבן למקום בו החנה את הרכב ולפני שהזמנו גרר נסינו להתניע את הרכב ואחרי מאמצים הצלחנו ולקחנו את הרכב למוסך ושאלנו את המכונאי למה החלפת מצנן שמן מנוע שטענו שהיה הגורם לבעיות עליהן התלוננתי שעלה לי אלפי שקלים לא פתר את הבעיות ואחרי קליטת פרטי הרכב במחשב אמר שראה שבדקו את הרכב ומצאו מנוע ומשאבת מים תקינים בטיפול ראשון והניח שהבעיה לא רצינית ושוב הובטח הרכב לשעה 16:00.‏ זמן קצר אחרי, שוב צלצל והפעם טען כי דחה את בדיקת הרכב ליום רביעי בשל לחץ בעבודה ובגלל שעליו לשחרר רכבים לקראת יום המחר כי כל עובדי המוסך יוצאים ליום גיבוש. טענת המכונאי לא הייתה מקובלת וצלצלתי לשירות לקוחות לבקש את מנהל המוסך ולא היה ובהמשך היום צלצל סגנו.‏ אחרי ששמע על מה שקרה , דרשתי הסבר לסיבה שבגלל החלק שהחליפו ועלה לי אלפי שקלים בטענה שהיה הגורם לבעיות עליהן התלוננתי לא פתר אף אחת מ- 2 הבעיות ולמה אני אחרי שהרכב היה 3 ימים במוסך בטיפול ועוד 4 ימים שלא היה ניתן לעשות בו שימוש (ו-ב) הם דוחים טיפול ברכב שאמור להיות בעדיפות ראשונה לאור כל האמור לעיל וענה שלגבי אותו יום אין מה לעשות כי היום כבר נגמר ולגבי למחרת עובדי המוסך ביום גיבוש וכמו שאמר המכונאי רק ביום רביעי הסיבה שבגללה החלפת החלק לא פתרה את הבעיה תיבדק !! ונאמר לו מפורשות שאין לבצע כל החלפה או טיפול ללא ידיעתי או הסכמתי לטיפול ודרשתי שאחרי בדיקת הרכב ביום רביעי לקבל דף מידע עם הטיפול שבוצע או טיפול נוסף הנדרש והבטיח שמיד אחרי בדיקה ישלח דף מידע + הצעת מחיר עם עלות הטיפול ולא יבצע כל טיפול לפני שמקבל בחזרה את הצעת המחיר עם אישור לטיפול ועלותו.‏ ביום רביעי צלצל להודיע שבדק את הרכב ומצא מנוע ומשאבת מים תקינים כמו שגם טען המכונאי בטיפול ראשון ומה שמצא לא תקין היה ממיר קטליטי וביקש אישור להחליפו בחדש ונשאל למה לא שלח דף עם המידע עליו מודיע + הצעת מחיר כפי שסוכם וענה שמיד שולח.‏ בעקבות לקחים מטיפול ראשון , פניתי לבירור עלות ממיר קטליטי מול מוסכים מורשים אחרים והתקבלו מספר הצעות מחיר. בינתיים, צלצל שוב המכונאי והיות ולא הייתי בבית שאל את אשתי מה עם האישור להחלפת החלק ושוב הסבירה לו שהאישור יינתן מעל הצעת מחיר שיישלח כפי שסוכם ושאלה למה אמר שיישלח את הצעת המחיר ועדיין לא שלח דבר וענה שמיד שולח.‏ לפני ניתוק השיחה, שאלה מה עלות של החלק וענה כ-5,000 ₪ ומיד הודיע לו לעצור ולא לגעת ברכב כי באים לקחת אותו ונזכר שיש אפשרות להחליפו בחלק מפירוק להוזלת העלות ושאלה מה עלות החלק מפירוק וענה 2000 ל-2500 ₪ לפני מע"מ כאשר ההצעה שקיבלנו הייתה 1000 ₪ ושאלה למה בטיפול ראשון לא טענו שהחלק לא תקין וענה כי לא נבדק ושאלה האם בכך לא הוכח שמה שהחלפת מצנן שמן מנוע ב-2,800 שח לא הייתה מיותרת ואיך מפצים על כך וענה שלא וסירב למתן פיצוי והודיעה כי בסוף יום עבודה אני מגיע לקחת את הרכב ותוך כשעה שלח הצעת מחיר ע"ס 9,000 ₪ וחשכו עינינו ומיד צלצלה למוסך לבקש את סגן מנהל המוסך ונאמר שלא נמצא ולעניין הרכב אמר מי שענה שפירקו ראש מנוע, והחליפו משאבת מים ועוד...‏ מה שעשו היה שפירקו ראש מנוע והחליפו משאבת מים למרות שהיו תקינים בדיוק כמו שקרה עם החלפת מצנן שמן מנוע שהחלפתו הוכחה כמיותרת בכך שלא פתר את הבעיות עליהן התלוננתי וצלצלתי לשירות לקוחות שיודיעו במוסך להרכיב חזרה את מה שפירקו לפני שאני מגיע לקחת את הרכב ודקות אחרי צלצל המכונאי להודיע שכבר שלחו את ראש המנוע למוסך אחר ליישור וליטוש כמתחייב לפני התקנתו מחדש והודענו שאם כך אנחנו מגיעים לקחת את הממיר הקטליטי לתיקון במוסך אחר וכך למחרת הגענו לקחת את הממיר לתיקון במוסך אחר ועוד באותו יום הוחזר וביקשנו לדעת מתי להגיע לקחת את הרכב וטענו שיודיעו בהמשך היום ולקח עוד 5 ימים עד ששחררו את הרכב. כשהם מסרבים למתן העתק מדו"ח המוסך לו טענו ששלחו ראש מנוע ליישור וליטוש ועוד...‏ לאור האמור החלטתי על הגשת תביעה נגד המוסך לבית משפט לתביעות קטנות ופונה בבקשה לעזרתכם, בהגדרת מהות התביעה שמלבד נזיקין/כספית גבלה בכפיית טיפול בחלפים תקינים במטרה ברורה למנוע הוצאת הרכב והעברתו למוסך מורשה אחר ובמוסך שנראה לי שמחליף חלפים תקינים בחלפים חדשים כי הלקוח נתפס בעיניו כ"כיס עמוק" ממנו ניתן להתעשר בנקל. אלה פעולות בלתי סבירים ובלתי נסבלים שהדעת לא תוכל להשלים אתם.‏ אודה על ייעוץ ודעתכם לאמור לעיל ועל ההגדרות המשפטיות לציון במהות התביעה.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

אם הבנתי נכון, עילת התביעה היא בגין כשל תמורה. פשוט העלה את דבריך על הכתב (כתב תביעה) והגש תביעה קטנה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט