כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
אנחנו גרים בדירה שכורה ויש לנו בעיה עם הניאגרה שלא מפסיקה להזרים מים וזה גורם לנו לאי נעימות ובזבוז מים על חשבוננו. בעלת הדירה מתעקשת שזה יתוקן רק ע"י איש מקצוע שלה ולכן אנו תלויים בחסדיה. בנוסף, היא מתעכבת עם התיקון, מתעלמת מאיתנו ולא מתייחסת לפניותינו כראוי. בעלת הבית מחזיקה צק ביטחון על סך 30000 ש"ח ומקבלת מאיתנו כל חודש שכ"ד של 3000 ש"ח בדיוק בזמן. האם אנו יכולים לתבוע אותה בגין הפרת חוזה? בגין עוגמת נפש ?
בעלת הנכס רשאית לקבוע מי יתקן אותו, אולם בהסכם שכירות סטנדרטי מצויין כי במידה ונדרש תיקון, עליה לבצע זאת תוך זמן מוגדר מקבלת הודעה על כך מאת הדיירים, כפי שמצויין בחוזה. אם חרגה מכך הרי הפרה חוזה. במקרה שלכם אני ממליץ לתעד מסירת הודעה מתאימה לבעלת הבית, כפי שמצויין בחוזה, ו/או במכתב רשום וכדאי לצרף גם שיחה מוקלטת. כמו כן רצוי להביא תימוך לעוגמת הנפש, כל זאת כבסיס לתביעה קטנה שתוגש על ידכם.