כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום
קניתי חבילת שיווק מאתר אכסון אתרים אמריקאי שאני רשומה בו שנים ודרכו קניתי דומיין. באותו היום ביטלתי את הקניה והסרתי את המוצר מהחשבון שלי.
מה שלא ידעתי כי אין פרסום על זה במיילים הרבים שהם שולחים או בתקנון ההחזר הכספי שלהם זה שעל מנת לקבל החזר הייתי צריכה גם להתקשר אליהם ולבקש החזר.
מאז פתחתי נגד החברה תלונה בפייפל וזה גרם לסיבוך ועיכוב אל מול החברה, מה גם שפייפל טענו שאינם יכולים לעזור כי החברה שלחה להם הוכחה שקיבלתי את המוצר – למרות שמחקתי אותו ואיני יכולה להשתמש בו בכלל.
סגרתי את התלונה בעקבות המלצה מאחד הנציגים של החברה שטען שעלי לבקש בקשת החזר מיוחדת שאותה הגשתי ב1.1.25 והסברתי שוב את המקרה כולל מסמכים.
עד היום לא קיבלתי החזר – וכל פעם שאני מתקשרת הטענה של הנציגים היא שעבר זמן שבו מותר לי לקבל החזר, הכסף תקוע בפייפל ועוד כל מיני תירוצים שמעידים על השירות הגרוע שהחברה הידרדרה אליו עם השנים.
האם אני יכולה לתבוע אותם מהארץ?
יש לציין כי זו חברה שמחזיקה לכאורה נציגי תמיכה בכל מיני מדינות, ויש להם מספר טלפון מקומי אבל הוא מעביר לנציגים בהודו או פיליפינים ולפעמים עם קצת מזל אנגליה.
אם מדובר בחברה ללא נציגות בארץ, נדרת המצאה מחוץ לתחום ולכן לא ניתן להגיש נגדה תביעה קטנה.
לא ציינת באיזה סכום מדובר. אם מדובר בסכום לא גדול, אולי עדיף לוותר ולעבור להיות לקוח בחברה אמינה יותר.