כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, אני הייתי מנוי מנוי לשירות לוקרים במסלול -"שירותי
דואר"
הם נותים לך כתובת אליה אתה מזמין את דברי הדואר בארץ ובחול. והם
1. אוספים
2. משנעים את זה ללוקר שבחרתי בהרשמה לשירות.
לפחות כך היה.
נמסר לי בעבר כשפניתי אליהם לבירור.
שאם החבילה מגיע מהספק עם דואר ישראל אין צורך לפנות אליהם עם הודעת איסוף מחברת המשלוחים.
ואם זה נשלח עם חברה אחרת שהיא לא דואר ישראל אז בוחרים נקודת איסוף לפי מה שסיפקו לי השירות לקוחות ואז מעבירים להם את האסמס איסוף שקבלנו מחברת המשלוחים והם אוספים ומשנעים ללוקר.
כך היה עד להיום.
היום שלחתי להם הודעה לאיסוף שקבלתי ,והם החליטו לכתוב
: ברצוננו לעדכן כי ההסכם שלנו לאיסוף חבילות נוגע באופן רשמי אך ורק לדואר שפיים. עם זאת, מתוך מענה לצרכים וחריגה ממסגרת ההסכם, אנו מאפשרין איסופים גם מהמקומות הבאים:
דרך השיבולים 2, רשפון
מרכז הקיבוץ, שפיים
החממה, הרצליה פיתוח
לצערנו, לא נוכל לאסוף את החבילה שלך ממיקומים שונים נוספים.
הסברתי להם שבעבר נמסר לי על ידי הנציג שהנקודה הספציפית הזאת שנבחרה היא אותה הנקודה שהנציג אמר שהיא בסדר והיא אפילו בעדיפות גבוהה.
אמרתי להם שיש לי צילום ושלחתי להם אותו והם טוענים את הדבר הבא
:ההודעה ששלחת במייל מ20/10/2024, הנוהל שונה ב25/12/2024
לגבי נקודות איסוף "
הם טוענים שהעדכון על כך נשלח לכולם אבל בחיפוש באסמסים ומייל לא ראיתי שום הודעה על כך.
בנוסף ההתכתבות איתם בנוגע למשלוח הייתה בסוף ינואר והם לא טרחו לעדכן אותי על השינוי.
האם יש כאן הטעיה צרכנית? או סעיף אחר?
על מנת להשיב על השאלה יש לבחון את הסכם ההתקשרות ואת התנהלות החברה.
אני מציע שתבדוק אם יש להם מתחרים שתוכל לעבור אליהם.