כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
בזמן טיסה בחב אל על הוגש לנוסעים כריך מנויילן ועליו הייתה תווית בה רשום מה מכיל הכריך, בהיותי אלרגי לטחינה בדקתי ולא היה מצויין כל זכר למרכיב האלרגני הזה. מדעבד הסתבר שבמקום מיונז (כך היה מצויין בתווית) נמרח הכריך בחומוס וטחינה. כמובן שלאחר שנגסתי התחילו תופעות כמו נפיחות והקאות... כך במשך הטיסה ולאחריה. הדיילים ניסו להגיש עזרה כשהבחינו במצבי, ואף סיפקו לי כוסות עם קרח כדי להרגיע את הנפיחות. סבלתי מתופעת האלרגיה במשך שלושה ימים לאחר הטיסה נעזרתי בכדורים ולא יצאתי לעבודתי למחרת הטיסה. בני בן ה 13 שהיה עמי בטיסה נבהל מאוד ממצבי. יש לי עדים (חברים שהיו עמי בטיסה) שטעמו בוודאות חומוס בכריך. ניסיתי לקבל תגובת אלעל והם שלחו מכתב ובו פיצוי על סך 750 שח. אני בקשתי לפחות את הוצאות הטיסה שלי ושל בני והם סרבו. אשמח לקבל עזרה בהגשת התביעה. תודה
לדעתי היה עליך ליידע את הדייל/ת על רגישותך כדי לוודא את העניין, ולא להסתפק במה שרשום, כך שלדעתי יש לך אשם תורם אך לא של 100, ולכן ייתכן שלחברת התעופה יש אשמה מסויימת. לשיקולך.