כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

האם יש עילה מספיקה ...
 

האם יש עילה מספיקה ..?

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
189 צפיות
חבר
הצטרף: 11 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

בשבוע האחרון תיאמתי טלפונית מול ספא אליטה הנמצא ברמת אביב , כי נגיע אליהם ביום שבת לחבילה זוגית הכוללת עיסוי,גקוזי,שתיה קלה וחמה , כיבוד קל , יין ושוקולדים כמפורט באתר ובטלפון. עלות החבילה הנה 700 שקלים וביקשתי לעשות זאת בתשלומים , נאמר לי כי הדבר אינו אפשרי ועלי לשלם בתשלום אחד. כי אין להם אופציה כזאת במערכת. אמרתי שהדבר לא רלוונטי מבחינתי ולהתראות. מיד קפצה הפקידה עמה דיברתי ואמרה תשאירי את הזמנה אני אדבר עם חברת האשראי ונראה מה אפשר לעשות. כשדיברנו שוב היא אמרה לי "לא תהיה בעיה , דיברתי עם חברת האשראי והם יאשרו זאת טלפונית עד שלושה תשלומים".‏ כשהגעתי למקום , לפתע הדבר היה לא אפשרי , היא תירצה לי בכך שהכרטיס אולי רווי בתשלומים ושאולי יש לי מסגרת ושאר תרוצים לא הגיונים שאין להם כל בסיס !!! חשבון הבנק שלי בפלוס ולא עברתי או התקרבתי למסגרת האשראי. הייתי עם החבר שלי והיא העמידה אותי במצב לא נעים המחייב אותי לשלם כאן ועכשיו בתשלום אחד, אני סטודנטית המרוויחה 2000 שח בחודש, לשלם 700 שח בפעם אחת בנוסף לשאר ההוצאות זה דבר לא הגיוני עבורי ! למזלי היו עלי 200 שקלים במזומן , שילמתי איתם ועוד 500 באשראי , אגב הקבלה הונפקה רק על ה500 שקלים , ה200 שח הוכנסו למגירה! את זה ראיתי רק לאחר מכן, הייתי נסערת וכבר לא שמתי לב. לא רק זאת , כשהתחלנו את המסג הוא היה חובבני ביותר , הגובל בחוצפה , עשיתי מסג פעמים רבות בחיי והיו טובים יותר או פחות , אבל זה לא עלה על מסג שילד קטן יכול לעשות , לאחר 10 דקות ביקשתי להפסיק אותו. "המסגיסט" יצא מהחדר וזה הכל , אף אחד לא נכנס לשאול אם הכל בסדרר או שלח לי מסגיסט אחר. לאחר מכן "המזגיסטית" שעשתה לבן זוגי עברה אלי, והבחור עבר אליו וזאת לאחר כ15 שעה שהוא נותר ללא מסג !!!!. גם היא כמובן הייתה חובבנית, נותרתי עם כאבים בכל גופי , כמובן שלא קיבלנו לא יין ולא שוקולדים, אולי עוגיות תמרים יבשות מאוד , ואופציה להכין קפה. נותרתי עם חור בכיס , כאבים בגוף ויותר מזה תחושה גדולה שרומתי ובגדול!!!!!!!! , אשמח לעזרה , מה אני יכולה לעשות בנושא והאם בכלל


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

ניתן להגיש תביעה קטנה בגין כשל תמורה ועגמת נפש. את כשל התמורה יהיה קצת קשה להוכיח כיוון שזה עניין מאוד סובייקטיבי. בעניין עם הכרטיס אשראי תוכלי לתבוע פיצוי של כמה מאות שקלים..


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט