כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
אתמול קבעתי טכנאי לטיפול בתקלה , אחרי שיום ליפני גם קבעתי והוא לא הצליח ליצור קשר כי היה להם חוסר תיאום והם לא שמו את המספר שביקשתי, בכל מקרה , היה אמור להגיע אליי טכנאי היום בין השעות 2 ל 4 כמובן שהוא לא יצר איתי שום קשר ולא דפק בדלת היו אנשים בסלון ליד הדלת והייתי צמוד לפלאפון. התקשרתי אחר הצהריים לברר את העיניין , שיחה ראשונה עם התמיכה טכנית אמרו שהוא ניסה ליצור קשר והדביק לי אפילו מדבקה על הדלת ! כל כך מופרך וכמובן שלא קרה. אחרי זה פניתי לשירות לקוחות שגם בדקו ואמרו שהמספרים שהיו שני מספרים שהוא התקשר אליהם 1. שלי המעודכן , 2. עוד מספר שלא מעודכן. אחרי זה אמרו לי לחזור לתמיכה טכנית כי זה טכנאי שלהם , חזרתי והוא טען בוודאות שהוא היה והתקשר רק למספר הלא מעודכן ( ששאלתי אם הוא הדביק מדבקה על הדלת הוא אמר שהוא לא יודע "ולא נכנס לזה " ). בקיצור לא היה טכנאי וגם לא יצר איתי קשר אף אחד וגם מחרטטים אותי. מה אתם מציעים לעשות ?
אתה יכול לתבוע ע"פ חוק הטכנאים. ראה פסק דין של תביעה קטנה באתר בנושא זה:
הטכנאים איחרו - "הוט" תפצה את הלקוח ב- 2,000 ש"ח