כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
הייתי לקוחה של סלקום והתניידתי אל פלאפון עקב הצעת מחיר נמוכה יותר וקליטה טובה יותר של הרשת. יום אחרי בתאריך 12.2.15 התקשרה נציגה של סלקום על מנת לשמר אותי , בהתחלה לא התעניינתי ואז שאלה כמה הציעו לי בפלאפון והציעה לי מחיר נמוך יותר. 39 ₪ לחודש שכוללים 6 גיגה גלישה ובנוסף על כך 10 ₪ זיכוי ל4 חודשים ראשונים. ואף הסבירה כי יצא לי לשלם 29 ₪ לחודש שכוללים 6 גיגה גלישה למשך 4 חודשים ראשונים ולאחר מכן 39 ₪ שכוללים 6 גיגה למשך 8 חודשים. סה"כ חבילה לשנה. בפועל קיבלתי חשבונית עבור תקופה 12.2.15-8.3.15 על סך 39 ₪ +10 ₪ חיוב על 6 גיגה + 20 ₪ חיוב על שיחות מוזלות לחו"ל שמעולם לא ביקשתי ומעולם לא דיברו איתי על כך. התקשרתי מס פעמים לסלקום והסברתי להם שחייבו אותי יותר מימה שצריך וגם לא זיכו אותי ב10 ₪ כפי שהובטח לי. הבטיחו לי כי הנציגה שדיברה איתי תחזור אלי אך לא חזרה מעולם. שבוע שעבר התקשרתי ודרשתי לשמוע את ההקלטה של השיחה- העבירו אותי למנהלת , הסברתי לה את השתלשלות הדברים ודרשתי לשמוע את ההקלטה, היא ביקשה שאמתין וכעבור כמה דקות חזרה ואמרה כי אקבל את מה שהובטח לי ,כפי שציינתי מעלה, ואף ציינה כי במקום 71 ₪ שאמורים לרדת לי בחיוב הקרוב ירדו לי 29 ₪ כמו שהובטח לי. לבסוף ירד לי חיוב בויזה של 71 ₪ , האם ניתן לתבוע על הפרת חוזה, חיוב שלא כדין ועוגמת נפש?
לא ברור מדברייך אם הייתה הפרת חוזה, אבל משתמע שהיה חיוב יתר ועל כך בהחלט ניתן לתבוע, כמובן בתביעה קטנה. העזרי במדריך להגשת תביעה קטנה.
הפלאפון היה חודש וחצי בתיקון לא יצרו איתי קשר ונאלצתי לרדוף אחריהם כל פעם.קיבלתי את המכשיר
שוב לפני שבועיים וחצי תקלה בפלאפון ושוה ממתינה ולא יוצרים קשר. האם ניתן לתבוע?
בדוק מהם תנאי שירות התיקון (גם כפי שנמסרו לך בע"פ). אם הופרו התנאים, הרי שמדובר בכשל תמורה ולפיכך ניתן לתבוע.