כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, שלחתי מכשיר סלולרי לתיקון בחברה סלולרית, קיבלתי באותו המעמד מכשיר חלופי. חזרתי לאחר כ 4 ימים לקחת את המכשיר לאחר תיקון. וכששבתי לביתי גיליתי שכרטיס הזיכרון שבוע תמונות סרטוני וידאו ועוד חומר שהיה עליו, כי הוא שימש כמעין דיסק און קי לא נמצא. חזרתי למוקד שירות ובו הציעו לי כרטיס חדש, והם טענו שכנראה אני איבדתי את הכרטיס כי הם לא שומרים אצלם, אמרתי להם שלא קיבלתי שום כרטיס, פניתי גם לנציג שדרכו שלחתי את המכשיר בהתחלה והוא טען שלא זוכר מה היה ואם נתן או לא, ואין שום מסמך שאומר או שחתמתי עליו שאני קיבלתי את כרטיס הזיכרון. האם יש עילה לתביעה..?
בד"כ החברות מחתימות את הלקוח על טופס שהוא מודע לכך שמידע עלול להימחק. אם כך הדבר ין לך הרבה מה לעשות, אם לא - יש עילה לתביעה. הנה פסק דין בתביעות קטנות שיעניין אותך מאוד:
הדיסק נמסר לתיקון והמידע אבד - 'באג' תפצה ב- 9,000 שקל